Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 4 Νοεμβρίου 2014

Η Ελλάδα στην WTM 2014: Θετικά μηνύματα, αισιοδοξία και... "Θεοί, μύθοι και ήρωες"

Τα μηνύματα από τη βρετανική αγορά, όπως λέγαμε χθες, είναι γενικά θετικά για την Ελλάδα, όπως προκύπτει από τη φετινή World Travel Market.  Στην περίοδο των προκρατήσεων που διανύουμε, η Ελλάδα καταγράφει αύξηση της τάξης του 7%-8%, ένα ποσοστό που αντιστοιχεί περίπου σε...


...250.000 κρατήσεις και αυτήν τη στιγμή, όπως εξελίσσονται οι τάσεις, φαίνεται ότι ο ρυθμός θα εξακολουθήσει να είναι αυξητικός.
Οι εκτιμήσεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή, αναφέρουν ότι ορισμένες κινήσεις των τελευταίων μηνών, όπως η αύξηση πτήσεων και συνδέσεων από βρετανικά αεροδρόμια από αεροπορικές εταιρείες όπως η British Airways αλλά και οι low cost εταιρείες (Rynair, Easyjet  κ.λπ.) από τη μία πλευρά και το εντονότερο και πιο ουσιαστικό ενδιαφέρον tour operators για αρκετούς προορισμούς και με νέες συνεργασίες σε ξενοδοχεία, διαμορφώνουν ένα πολύ αισιόδοξο τοπίο για το 2015.
Αυτή η «εξίσωση» ωστόσο, για να βγει με το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα για τη χώρα μας, έχει και ορισμένες άλλες παραμέτρους, όπως είναι η εικόνα σταθερότητας και ομαλότητας που υπάρχει για την Ελλάδα. Δηλαδή, ο γνωστός καημός και φόβος του τουριστικού κόσμου, να μην έχουμε καταστάσεις που θα υπονομεύσουν όλα αυτά που κτίσθηκαν την τελευταία διετία, σε επίπεδο κλίματος και εικόνας.
Ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Ανδρέας Ανδρεάδης έδωσε ένα νέο στίγμα για την επόμενη περίοδο κάνοντας λόγο για περαιτέρω ποιοτική αναβάθμιση – στο ποιοτικό μέρος της βρετανικής αγοράς, έχουμε μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης – ενώ γενικότερα, στοχοθετώντας, μίλησε για επιμήκυνση της περιόδου, προσέλευση ακόμη ποιοτικότερων επισκεπτών σε συνδυασμό με την ανάδειξη του πολιτιστικού μας αποθέματος και περαιτέρω ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με εργαλεία όπως το ΕΣΠΑ, το ΙΝΣΕΤΕ και η Marketing Greece και η προσθήκη ακόμη 100.000 νέων θέσεων εργασίας.  
Peer-to-peer
Αυτά ως προς τα βασικά και στοιχειώδη. Ορισμένα άλλα θέματα που θα πρέπει να προσέχει και να παρακολουθεί ο Ελληνικός τουρισμός, είναι η εκρηκτική εξάπλωση αλλά και αυξανόμενη δημοφιλία των προιόντων τύπου airbnb, housetrip και homeaway, δηλαδή των portal ενοικίασης σπιτιών και διαμερισμάτων. Σύμφωνα με την έρευνα WTM 2014 Industry Report, ένας στους δέκα Βρετανούς που έκανε διακοπές στο εξωτερικό
έκανε κράτηση σε ενα από αυτά τα sites ενώ το 86% αυτών που το έκαναν, δηλώνουν ότι θα το προτιμήσουν ξανά.
Θεοί, μύθοι και ήρωες
Το θεματικό εύρημα της φετινής συμμετοχής της Ελλάδας στην WTM, είναι, τρόπον τινά, μία πιο συναισθηματική επιστροφή στα βασικά ιδεώδη και συμβολικά που χαρακτηρίζουν την Ελλάδα και την ξεχωρίζουν από όλους τους άλλους προορισμούς.
Ο συνδυασμός αυτής της οπτικής με τον εορτασμό των 100 χρόνων του Ελληνικού Τουρισμού (από πλευράς οργάνωσης της Πολιτείας, εννοούμε…) έδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον – αρκετά διαφορετικό από ό,τι έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια - επικοινωνιακό αποτέλεσμα.
Στην ομιλία της στη συνέντευξη τύπου, η υπουργός τόνισε ότι σήμερα ο ελληνικός τουρισμός,  δεν είναι πλέον μόνο «ήλιος και θάλασσα». Είναι ένα πολυεπίπεδο προϊόν, με θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται και στόχο έχουν να καλύψουν πλήρως τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη, όπως είπε.
Αναφερόμενη στην επικοινωνιακή στρατηγική τόνισε ότι η  Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name, επισημαίνοντας τη διαχρονικότητα και την κλασικότητα του ελληνικού τουρισμού. 
Η υπουργός  ανέφερε ότι στην επικοινωνιακή στρατηγική, κρατάμε όλα τα βασικά χαρακτηριστικά που μας καθιέρωσαν ως παγκόσμιο τουριστικό προορισμό και σήμερα επιλέγουμε να αναδείξουμε πρόσθετα στοιχεία και δυνατότητες που έχει ο τόπος μας. 
«Κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα», τόνισε χαρακτηριστικά.
Η νέα μας επικοινωνία- είπε η υπουργός- συνοψίζεται στην ιδέα ότι οι έλληνες θεοί και ήρωες της μυθολογίας που όλοι μας έχουμε γνωρίσει στα παιδικά μας χρόνια, μας ξεναγούν στην Ελλάδα και εξηγούν τη μοναδικότητα αυτής της χώρας. «Όλη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών ηρών και μύθων», είναι ένα βασικό μήνυμα της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας.
Η υπουργός Τουρισμού ανέφερε μεταξύ άλλων πως «Αυτή η χώρα, αυτή η φύση, αυτά τα προϊόντα, αυτοί οι άνθρωποι και τα έργα τους είναι όλη η δύναμη μας. Ανεξάρτητα από φύλο, ηλικία, επίπεδο μόρφωσης και πλούτου, στην Ελλάδα είναι όλοι καλοδεχούμενοι».
Η κυρία Κεφαλογιάννη σημείωσε ότι η επικοινωνία θα διαχυθεί κυρίως μέσα από το διαδίκτυο, την επίσημη σελίδα visitgreece και τα social media που παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική. 
Σκοπός της καμπάνιας είναι να θυμίσει τις αληθινές αξίες της ζωής, τους μύθους που μεταφέρουν διδάγματα ήθους από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.
Η κυρία Κεφαλογιάννη επισήμανε ακόμη ότι οι μεταρρυθμίσεις που έγιναν στην Ελλάδα αλλάζουν ριζικά το τοπίο και δημιουργούν συνθήκες ανάπτυξης της επιχειρηματικότητας και προσέλκυσης επενδύσεων. Στη συνέχεια προσδιόρισε τους στόχους της τουριστικής πολιτικής  για το επόμενο διάστημα, όπως προκύπτουν από το εθνικό σχέδιο για τον τουρισμό.
Ο Π. Λειβαδάς
Τη σπουδαιότητα της βρετανικής τουριστικής αγοράς και της έκθεσης WTM, για τον ελληνικό τουρισμό, τόνισε, από την πλευρά του ο γ.γ. του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς.
Ο κ. Λειβαδάς αναφέρθηκε στα θετικά αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό, τόσο σε επίπεδο αφίξεων, όσο και εσόδων, επισημαίνοντας ότι για τα συνεχόμενα ρεκόρ που καταγράφονται την τελευταία διετία στον ελληνικό τουρισμό, σημαντικό ρόλο, πέρα από τα προγράμματα και τις στρατηγικές, έχει παίξει η πολιτική σταθερότητα και το αίσθημα εμπιστοσύνης που έχει εμπεδωθεί στις διεθνείς αγορές.
Gods, Myths & Heroes
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου παρουσιάστηκε φίλμ, με τίτλο Gods, Myths Heroes, παραγωγής του ΕΟΤ, που οπτικοποιεί όλη την επικοινωνία για το 2015. Παράλληλα, ο διεθνούς φήμης δημοσιογράφος της Independent Simon Calder παρουσίασε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική αναδρομή για τα 100 χρόνια του ελληνικού τουρισμού στη Μεγάλη Βρετανία.  
To φιλμ, το οποίο βέβαια δεν είναι διαφημιστικό spot, μπορείτε να το δείτε εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου