Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2014

Χαλκιδική: Αναθέρμανση... σχέσεων με τους βρετανικούς tour operators

Σε μία νέα φάση, με ευρύτερες συμφωνίες και συνεργασίες μπαίνει η σχέση της Χαλκιδικής με τους tour operators της Μ. Βρετανίας, όπως προέκυψε από την παρουσία του προορισμού στην World Travel Market. Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής έκανε…


…αισθητή την παρουσία του προορισμού μέρες πριν την έναρξη της έκθεσης World Travel Market, σε μια ειδική εκδήλωση που διοργάνωσε για τους πελάτες και τους συνεργάτες του ο Τουριστικός Οργανισμός SUNVIL. Στον εκλεπτυσμένο χώρο της Λέσχης του Δικηγορικού Συλλόγου Λονδίνου (Law Society), η Χαλκιδική παρουσιάστηκε δύο φορές ως προορισμός ιδιαίτερου ενδιαφέροντος.
Η πρωτοτυπία της παρουσίασης οφείλεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό στο ότι για πρώτη φορά ένας μεγάλος Tour Operator ξεκινάει το πρόγραμμά του στον προορισμό με ναυαρχίδα τη μικρότερη γεωγραφικά περιοχή που στην περίπτωση της Χαλκιδικής είναι το νησάκι της Αμμουλιανής. Το SUNVIL προωθεί  μικρά, αυθεντικά καταλύματα στην Ελλάδα και την Κύπρο και για το 2015 οργανώνει πρόγραμμα σε 15 μονάδες της Χαλκιδικής.
Ο Πρόεδρος του SUNVIL, ο οποίος είναι και Πρόεδρος της ABTA (Association of British Travel Agents) επισκέφθηκε το stand του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και συνομίλησε με τον Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού κο Γρηγόρη Τάσιο και τον Αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής και Θεματικό Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας κο Ιωάννη Γιώργο σχετικά με την προώθηση του προορισμού στην αγορά της Αγγλίας.
Ανέφερε χαρακτηριστικά, ότι υπάρχει μεγάλο ρεύμα επιστροφής των Tour Operators και των Τουριστικών Πρακτόρων σε ελληνικούς προορισμούς αλλά και ότι η Χαλκιδική μπορεί να αποτελέσει έναν από τους βασικούς πόλους έλξης των Βρετανών κυρίως στη χαμηλή και τη μέση περίοδο.
Η έκθεση ήταν φόντο δεκάδων συναντήσεων με τουριστικούς πράκτορες αλλά και δημοσιογράφους. Πολλοί από αυτούς επισκέφθηκαν ήδη την περιοχή με κάποιο από τα FAM TRIPS που διοργανώθηκαν ενώ όσοι δεν ήρθαν, δήλωσαν συμμετοχή για το 2015. Η Χαλκιδική κτίζοντας σταδιακά ένα δίκτυο με κανάλια διανομής του τουριστικού προϊόντος, σταθεροποιεί την παρουσία της στην αγορά της Αγγλίας.  
Το 2015, με παρουσία στις μπροσούρες των 4 μεγαλύτερων tour operators που δουλεύουν την Ελλάδα (OLYMPIC, SUNVIL, CYPLON, TUI) και δεκάδων online γραφείων, η Χαλκιδική αυξάνει σταδιακά τις σελίδες στις οποίες εμφανίζεται.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου