Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο, 20 Ιουνίου 2015

Eyefortravel: Η διεθνής τουριστική αγορά online - 15 συναρπαστικοί αριθμοί...

Μέχρι να διαβάσετε αυτήν την εισαγωγή, εκατομμύρια ταξιδιώτες σε όλον τον κόσμο που βρίσκονται online, θα έχουν επιλέξει έναν προορισμό ή μία υπηρεσία και θα έχουν κάνει μία κράτηση, ενώ δεκάδες σχόλια θα έχουν αναρτηθεί στα μεγάλα δημοφιλή ταξιδιωτικά sites... 


...όπως το TripAdvisor.
Κάθε λεπτό που περνάει, η διεθνής τουριστική κοινότητα – προσφορά και ζήτηση - βρίσκεται σε έντονη κινητικότητα. Και την ώρα που ο χρόνος στην τουριστική χώρα μας, έχει παγώσει μεταξύ βασανιστικών εξελίξεων και επιτακτικών ερωτημάτων, καλό είναι να αντιλαμβανόμαστε πως αυτός ο χρόνος τρέχει στον υπόλοιπο κόσμο.
Ιδού 15 συναρπαστικοί αριθμοί:
  1. 139- οι αξιολογήσεις και τα σχόλια που γράφονται κάθε λεπτό στο TripAdvisor, που έχει και την πιο δημοφιλή εφαρμογή (42% των downloads) μεταξύ των μεγάλων sites (Priceline 15%, Expedia 14% και Orbitz 13%).
  2. 25%=60%, το ποσοστό των επισκεπτών που χάνονται με κάθε παραπάνω «κλικ» που χρειάζεται για μία αγορά μέσω κινητής συσκευής (τηλέφωνο, smartphone, tablet κ.λπ).
  3. 69% - το ποσοστό των ταξιδιωτών που ξεκινούν την αναζήτησή τους (για έναν προορισμό, μετακίνηση ή άλλη τουριστική υπηρεσία) online μέσω μία κινητής συσκευής
  4. 150 – τόσες φορές τσεκάρει την κινητή συσκευή του ένας μέσος χρήστης, κάθε μέρα.
  5. Έξι ώρες, ο μέσος χρόνος που αφιερώνεται σε ψηφιακά μέσα, την ημέρα.
  6. Τρεις ώρες, ο μέσος χρόνος από αυτές τις έξι ώρες που η σύνδεση γίνεται μέσω κινητής συσκευής.
  7. 60 εκατ. – τόσα ήταν τα tweets που αναφέρονταν σε ξενοδοχεία τον τελευταίο χρόνο.
  8. 21 εκατ.- τόσα ήταν τα tweets που αναφέρονταν σε διακοπές.
  9. 70% - το ποσοστό των followers που προχώρησαν σε κάποια κίνηση μόλις είδαν περιεχόμενο σχετικό με ταξίδια στο Twitter.
  10. 70% - το ποσοστό των χρηστών Instagram που έκαναν αναζήτηση κάποιας εμπορικής επωνυμίας online.
  11. 75% - το ποσοστό των καταναλωτών που εκνευρίζονται όταν το online περιεχόμενο δεν σχετίζεται με τα ενδιαφέροντά τους.
  12. 50% - το ποσοστό επί του συνόλου των ταξιδιωτικών πωλήσεων που θα γίνονται μέσω περισσότερων από μία συσκευών το 2016.
  13. 18% -  το ποσοστό ανταπόκρισης στις καμπάνιες μέσω email της Ritz Carlton, που δείχνει ότι το email, τελικά, δεν έχει «πεθάνει».
  14. 92% - το ποσοστό επισκεπτών που δεν θα επιστρέψουν ποτέ σε ένα site, αν δεν παρακινηθούν (“κλειδί” το remarketing)
  15. 27% - το ποσοστό των ξενοδοχείων που στέλνουν αυτοματοποιημένα email πριν την άφιξη και μετά την αναχώρηση στους πελάτες τους.


Αυτά είναι μερικά μόνον από πλήθος στοιχείων διεθνών ερευνών που παρουσιάστηκαν στο συνέδριο EyeforTravel Online Marketing Strategies for Travel 2015, στο Μαϊάμι των ΗΠΑ, όπως τα σταχυολόγησε και τα απέδωσε ο Frederic Gonzalo, senior marketing and communications expert…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου