Είδαμε και εμείς κάτι κραυγαλέες αναρτήσεις και αναφορές για το “νέο διαφημιστικό spot” του ΕΟΤ, για το “video της νέας διαφημιστικής εκστρατείας”, συνοδευόμενο από διάφορα κακεντρεχή σχόλια και έναν “κακό χαμό” γενικά και είπαμε ότι κάτι χάσαμε! Προς τι η βαβούρα και ο αλληλοσπαραγμός; Για...
...το videάκι του flashmob που διοργάνωσε ο ΕΟΤ στο Λονδίνο τις προάλλες, στο πλαίσιο μίας εκδήλωσης που έγινε τις μέρες της World Travel Market!
Για αυτό έγινε τέτοια φασαρία;
Το video ενός flashmob είναι, αλλά έγινε θέμα λες και επρόκειτο για τουριστική διαφημιστική υπερπαραγωγή!
Και βέβαια, είπαμε, να υπάρχει κάποια άγνοια και ασχετοσύνη για το τι είναι αυτό το πράγμα το flashmob, αλλά μέχρι το σημείο να απειλούνται με... “λυντσάρισμα” (μία ερμηνεία του mob είναι “όχλος”) διάφοροι επειδή, λέει, χρησιμοποιήθηκαν μαύροι και ασιάτες για να προβάλλουν την Ελλάδα ή να απαξιώνεται, επειδή ακούγεται ελληνική μουσική κια λίγο συρτάκι, ε, εντάξει, εκεί χάνεται η μπάλα.
Τα flashmob γίνονται εδώ και καιρό. Ξεκίνησαν από χρήστες ομάδων social media και μετά η ιδέα άρεσε και στους διαφημιστές και επικοινωνιολόγους.
Και εδώ και καιρό, γίνονται και από προορισμούς, εταιρείες, κινήματα. Και ειδικά για κάποιους προορισμούς είναι συνήθης πρακτική πλέον για να τραβούν την προσοχή του κόσμου, μία δεδομένη στιγμή, σε μία συγκεκριμένη περιοχή. Πέφτει, ξαφνικά μία μουσική, ξεκινάει ένας να χορεύει ή να κάνει τα δικά του, σε λίγο μπαίνουν άλλοι πέντε, μετά δέκα, είκοσι και πάει λέγοντας.
Τα flash mobs απευθύνονται σε αυτούς που βρίσκονται εκεί, εκείνη την ώρα, αποσκοπούν στο να μαζέψουν κόσμο για να περάσουν στο τέλος ένα μήνυμα και αποκτούν ευρύτερη διάσταση και δημοσιότητα, όταν μοντάρονται και ανεβαίνουν στα social media.
Δεν είναι διαφημιστική εκστρατεία. Είναι μία παράπλευρη δράση κοινωνικής δημοσιότητας, που συμπληρώνει διαφημιστικές εκστρατείες.
Όχι ένα, διακόσια τέτοια βιντεάκια από flash mobs σε όλες τις πόλεις του κόσμου έπρεπε να έχουν ανεβάσει.
Αλλά, είναι η πρώτη φορά κάνει ο ΕΟΤ -μέσω αγγλικής εταιρείας, βέβαια- τέτοια δράση. Με ό,τι, αυτό το για “πρώτη φορά”, συνεπάγεται. Μπορεί να μην ήταν τόσο καλοστημένο όσο θα μπορούσε. Μπορεί να χρειαζόταν περισσότερα άτομα. Μπορεί να μην αρέσει σε εμάς τους Έλληνες που το βλέπουμε, έτσι “ξαφνικά” και από το πουθενά.
Αλλά αυτό ήταν.
Και με δεδομένο, ότι ούτε νέα διαφημιστική εκστρατεία έχουμε, ούτε νέα spot μίας τέτοιας εκστρατείας, ένα τετράλεπτο video για ένα flash mob, φαντάζει και βαπτίζεται ως “διαφημιστική καμπάνια”.
Και ναι, μπορεί να είναι άκομψο, πολιτικά, ότι μπηκαν δύο πλάνα της υπουργού Όλγας, που ήταν εκεί και το μαγνητοσκοπούσε με το κινητό της. Αλλά είναι λάθος αν το ήξερε. Το είχε δει;
Η εκδήλωση ανατέθηκε στην εταιρεία της κ. Σοφία Παναγιωτάκη, διευθύντρια γραφείου ΕΟΤ Λονδίνου μέχρι πρίν λίγους μήνες..
ΑπάντησηΔιαγραφή75 ευρώ το άτομο(15000/200) για ένα κοκτέιλ..
Με 75 ευρώ έχεις γεύμα 3 πιάτων στο Λονδίνο..
59.520 ευρώ για μερικούς φοιτητές που χορεύουν για το κέφι τους και λίγες μέρες δωρεάν διακοπές που εύκολα εξασφαλίζονται..
Ο σύζυγος της κ. Παναγιωτάκη συνεχίζει ακόμα και σήμερα να εργάζεται ως υπεύθυνος τύπου στον ΕΟΤ Λονδίνου και είναι μέλος της επιτροπής αξιολόγησης του έργου..
Η πρώην διευθύντρια του ΕΟΤ Λονδίνου λοιπόν παίρνει με απευθείας ανάθεση εργολαβίες για δράσεις του ΕΟΤ στο Λονδίνο την ώρα που ο σύζυγός της εργάζεται στον ΕΟΤ Λονδίνου ως υπεύθυνος τύπου και θα κρίνει σαν μέλος της επιτροπής το έργο..
Και εδώ ΟΜΕΡΤΑ κύριοι δημοσιογράφοι.. αλλά σας μάθαμε πλέον, δεν μπορείτε να κρυφτείτε ..
Αγαπητή xakoysti istoria, το να εκτοξεύεις ανώνυμα καταγγελίες και βαρύγδουπους χαρακτηρισμούς, είναι εύκολο.
ΔιαγραφήΤο έργο του flashmob και της δεξίωσης στα OXO Towers, ανατέθηκαν στη βρετανική εταιρεία Sport Cel. Στις 5 Νοεμβρίου, τα γράψαμε όλα αυτά και τα κόστη.
Αν έχεις άλλα στοιχεία, βγάλε τα να τα δούμε και να τα αξιολογήσουμε. Αλλιώς και εσύ υιοθετείς ή αναπαράγεις απλές συκοφαντίες.
Το ποιος κρύβεται είναι προφανές. Τα υπόλοιπα για τις "ομερτά" κ.λπ. να τα πεις αλλού, όχι εδώ.