Ήταν ένα από τα «highlights» της ελληνικής συμμετοχής στην World Travel Market, όχι μόνον για τον ελληνικό τουριστικό κόσμο αλλά και
για τους ξένους επαγγελματίες επισκέπτες και τα στελέχη των tour operators. Η
εκστρατεία προβολής
για τα Green
Key
ξενοδοχεία της
Ελλάδας, όπως...
...και για τις
Γαλάζιες Σημαίες, ξεκίνησε από την Έκθεση
του Λονδίνου στην οποία η ανταπόκριση όσο και η θετική έκπληξη των επισκεπτών, ήταν
έκδηλη.
Μεγάλα στελέχη
της Βρετανικής τουριστικής βιομηχανίας και tour operator
σχολίασαν θετικά
την πρωτοβουλία και σημείωσαν ότι ο πράσινος τουρισμός είναι αναμφισβήτητα μία
από τις σημαντικότερες τάσεις της αγοράς, όπως μετουσιώνεται στις οικολογικές
ευαισθησίες του σύγχρονου επισκέπτη.
Σημαντικό σημείο
αναφοράς είναι ότι καμία άλλη χώρα στο παρελθόν δεν έχει επιχειρήσει να
παρουσιάσει συνολικά το «πράσινο» τουριστικό προφίλ της όπως η Ελλάδα, και το
γεγονός αυτό απέσπασε τα θετικότερα σχόλια και συγχαρητήρια.
Η παρουσίαση
έγινε με stand
μέσα από το
περίπτερο του ΕΟΤ, όπου και διανεμήθηκαν τα περιοδικά Green Tourism
in
Greece
με όλα τα Green
Key
ξενοδοχεία της
Ελλάδας και τις Γαλάζιες Σημαίες των μαρίνων, πλούσια ρεπορτάζ από την BIO
KOUZINA,
συνεντεύξεις και άρθρα από στελέχη της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας κ.α.,
ενώ επίσης -για πρώτη φορά - διανεμήθηκαν χάρτες με όλες τις Γαλάζιες Σημαίες
στην Ελλάδα σε όλους τους επισκέπτες της έκθεσης.
Μεγάλοι χορηγοί
της καμπάνιας είναι οι TUI
Fritidsresor,
o
Apollo
Kuoni,
η SAS
Scandinavian Airlines και
ο ΕΟΤ.
Επόμενος «σταθμός» της καμπάνιας
είναι το 1ο Συνέδριο για τον Πράσινο Τουρισμό της Ελλάδας
στην Στοκχόλμη στις 22.11.2012– ακολουθούμενο από μια τριήμερη προώθηση με
κεντρικό περίπτερο στο μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Στοκχόλμης, το Gallerian.
Στη συνέχεια η καμπάνια θα «μεταφερθεί» στις μεγάλες διεθνείς εκθέσεις
τουρισμού της REISELIVSMESSEN Νορβηγίας, της ΜΑΤΚΑ Φινλανδίας, της FERIE FOR
ALLE Δανίας, της ITB Berlin Γερμανίας για να ολοκληρωθεί τον Απρίλιο του 2013
με παρουσίαση στην Πράσινη Πρωτεύουσα της Ευρώπης, Ναντ Γαλλίας.
Υπενθυμίζεται ότι εθνικός διαχειριστής των προγραμμάτων Green Key και Γαλάζιων
Σημαίων είναι η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, ενώ οργανωτής της
καμπάνιας είναι η εταιρεία North Events, που δραστηριοποιείται στις
σκανδιναβικές αγορές, προβάλλοντας συστηματικά τον ελληνικό τουρισμό, πολιτισμό
και γαστρονομία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου