Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 3 Νοεμβρίου 2012

Christopher Egleton: "Μας ενθαρρύνουν οι μεταρρυθμίσεις και η διαφάνεια..."


- Τρίτη Ηλικία, τουριστική κατοικία και golfers, τρεις "στόχοι" που προτείνει ο πρόεδρος του Minoan Group

Πολλά και λίαν ενδιαφέροντα ειπώθηκαν και ακούστηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Prodexpo, τις τελευταίες μέρες, ιδίως για τον τομέα Τουρισμού. Μεταξύ αυτών και η λιτή και φλεγματική πλην απόλυτα εύστοχη τοποθέτηση του Christopher Egleton, προέδρου του Minoan Group, του Ομίλου...

...που μεταξύ άλλων επιχειρεί επί 15ετία τώρα να υλοποιήση τη μεγάλη τουριστική επένδυση στο Κάβο Σίδερο, στη Σητεία.
Ο κ. Egleton ανέδειξε τα θετικά της Ελλάδας ως προορισμού για επενδύσεις αλλά φυσικά και τα αρνητικά της, τα οποία συνόψισε στη γραφειοκρατία, στο branding και στη σχέση τιμής προς αξία.
Ειδικά ως προς τη γραφειοκρατία, αναφερόμενος ακριβώς στην εμπειρία αυτών των 15 χρόνων, είπε απλά ότι, σήμερα, ενθαρρύνεται από τις βελτιώσεις στις νομικές διαδικασίες αλλά και από τη διαφάνεια που προωθούν η υπουργός Τουρισμού και οι συνάδελφοί της στην κυβέρνηση.
Προς την κυβέρνηση πρότεινε, προβλεψιμότητα - δηλαδή σταθερά πλαίσια - και απλούστευση στις διαδικασίες σχεδιασμού και αδειοδοτήσεων, καθώς και ισχυρό branding για την εθνική και τοπική προσφορά.
Στους επιχειρηματίες και επενδυτές στον ξενοδοχειακό κλάδο, πρότεινε ευρηματικότητα και δημιουργικότητα ως προς τις μελλοντικές διεθνείς ευκαιρίες που τους ανοίγονται καθώς και value for money για τις επιλογές τους.
Ως προς τρεις ενδεικτικούς “στόχους”, ξεχώρισε τρία ειδικά κοινά: Την τρίτη ηλικία που δεν περιορίζεται από τις σχολικές διακοπές, την τουριστική κατοικία για όσους θέλουν ένα δεύτερο σπίτι στον ήλιο, τους golfers που επιθυμούν να ξεφύγουν από τον κρύο, υγρό καιρό της Βορείου Ευρώπης. 
Ειδικά ως προς το τελευταίο, ο πρόεδρος του Minoan Group, ανέφερε χαρακτηριστικά ότι από τις 120.000 πελάτες του Minoan φέτος, οι 10.000 ταξίδεψαν για να παίξουν γκολφ και πήγαν Ισπανία και Τουρκία, αλλά ούτε ένας στην Ελλάδα!
Τέλος, χαρακτήρισε τον τουρισμό την αδιαμφισβήτητη κινητήριο δύναμη για την απαιτούμενη ανάπτυξη στην Ελλάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου