Αγαπητό μου Lobby,
ωωωωωπ, να’ μαι και εγώ! Λοιπόν, επειδή είμαι ο παλαιότερος όλων εδώ και έχω ζήσει περίπου 15 ή 16, δεν θυμάμαι ακριβώς τώρα -είναι και προχωρημένη η ώρα- διαφημιστικές εκστρατείες και επικοινωνιακά σχέδια, αυτό που έχω να πω για το “All Time Classic” είναι ότι...
...τώρα, εδώ που είμαστε και έτσι όπως γίναμε, μπορεί να γίνει και πολύ επιτυχημένο! Μα, πολύ επιτυχημένο.
Ξεκάθαρα πράγματα.
Αρκεί να το έχουν ψάξει καλά, να μην έχει παίξει αλλού - εμένα, πάντως, μόνο την πίτσα της Pizza Fun που θυμίζει και αυτές τις εκνευριστικές διαφημίσεις με τις συλλογές των CD , σε τουρισμό δεν θυμάμαι τίποτα - και να χαλαρώσουν λίγο με όλα τα “νέα” και τα “ρε” -sorry, "ρι" - και τα ξανα-ανακαλύπτουμε το ένα και επανατοποθετούμε το άλλο. Γιατί, πράγματι, βγαίνει μία αντίφαση.
Αφήστε το μόνο του. Greece, All Time Classic.
Είναι από αυτές τις περιπτώσεις που σου “κάθεται” η συγκυρία.
Ένα απλό, πολυφορεμένο, βασανισμένο από τα telemarketing, κλισέ μήνυμα, που αυτήν τη στιγμή και για μία πολύ συγκεκριμένη περίσταση, μάλλον “τραβάει”.
Βέβαια, αυτό για το Αγγλοσαξωνικό σύστημα.
Δεν ξέρω πως ακούγεται στα γερμανικα, στα ρώσικα, στα σουηδικά, στα κινέζικα.
Και αν θέλεις και μία στάλα “σοφίας”, από όλα αυτά τα χρόνια, που κάθε πικραμένος έκανε και μία διαφημιστική εκστρατεία, δεν έχει καμία, μα ΚΑΜΙΑ σημασία, αν αρέσει σε εμάς τους Έλληνες ή όχι.
Στους ξένους απευθύνεται και αυτούς πρέπει να δούμε πως θα το πάρουν.
Έριξε ζαριά ο... Mr. Ακρωνύμιος (καλά το τσίμπησες το πρωί, το κολλημα του Καραχάλιου, το’ χε πάντα αυτό, από παλιά, ξέρω εγώ..) φαίνεται ότι άρεσε και στην υπουργό Όλγα και μπορεί και να του βγει.
Πρώτο τεστ το Λονδίνο και κοντός ψαλμός αλληλούια.
Με αγάπη (classic, φυσικά...)
angel
Λόγω... τεχνικού προβλήματος, μεταφέρουμε το σχόλιο του αναγνώστη μας Ανδρέα (γράφει ο angel και μπλοκάρει το συστημα...):
ΑπάντησηΔιαγραφή"Αγαπητοί συνάδελφοι, παρατηρητές, ....κ.α., από γερμανικής ιδιοσυγκρασίας και νοοτροπίας κρατάμε κάποιες επιφυλάξεις....μιας και στις γερμανόφωνες αγορές σλόγκαν της μορφής ALL TIME CLASSIC (πέραν της αγγλικής) ενδέχεται να παίξει περιοριστικό ρόλο στην αφομοίωση του τί εννοούμε εμείς οι Έλληνες, και πώς το ερμηνεύουν οι Γερμανοί στην δική τους ιδιοσυγκρασία. Δεν θέλω να ασκήσω κριτική, αλλά ελπίζω να λειτουργήσει το μοντέλο αυτό στα sinus millieus ....(για όσους δεν γνωρίζουν τον όρο, ας ριξουν μία ματιά εδώ: http://www.sinus-institut.de/en ) και ίσως να με καταλάβουν τί εννοώ με την καλοπροαίρετη παρέμβασή μου.
Σε τελική ανάλυση πρέπει να μπορέσουμε να βρούμε την χρυσή τομή, τόσο επικοινωνιακά όσο και προϊοντικά να τοποθετήσουμε το ALL TIME CLASSIC στις τάσεις και νοοτροπίες των καταναλωτών και επαγγελματιών.
Αυτό θα είναι εφικτό με αξιοπιστία και καινοτομία, γιατί μπορεί να έχουμε κρατήσει ακόμη πολλά classics, χρειάζεται όμως να αναδείξουμε και το καινοτομικό μας δαιμόνιο. Καλή μας τύχη...
Συναδελφικούς χαιρετισμούς από το Πότσνταμ
Ανδρέας Στεφανής
Stefanis Marketing Consulting GmbH
http://www.stefanis-consulting.eu
Andreas Stefanis
Stefanis Marketing Consulting GmbH
Parzivalstr. 17A, D-14476 Potsdam (Germany)
mailto:andreas@stefanis-consulting.eu"
Και από America μία γνώμη:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Opos kai na to kaneis slice to Classic den einai Sexy ...den exei fantasia...deihnei mia mono plevra tin CLASSIC ...it does not leave any room for Today's Greece, it will scare some people away, especially the young generation! There must be a connection with Classic and New one. Classic sold for many years look at other countries ...look at what potential clients are used to get excited with... definitely they do not get exited with Classic..."