Τελικά, μπαίνει σε “περιπέτειες” ο διαγωνισμός του ΕΟΤ για το επικοινωνιακό σχέδιο για τις αγορές της Μ. Βρετανίας και Γερμανίας. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία που αποκλείστηκε στο πλαίσιο της εξέτασης...
...των δικαιολογητικών των δύο συμμετεχόντων στον διαγωνισμό υπέβαλε ένσταση κατά της απόφασης της Επιτροπής να κρίνει ελλιπή τα δικαιολογητικά της και το σκεπτικό που αναπτύσσει στο σχετικό πρακτικό, με αποτέλεσμα τον αποκλεισμό της από τη συνέχεια της διαδικασίας.
Η προσφυγή θα πρέπει να εξεταστεί εντός των επομένων ημερών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου