Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Η Ελλάδα στην WTM 2012: Παρουσιάστηκε η νέα φιλοσοφία επικοινωνίας...


Επιπροσθέτως:
- Στα 16 εκατ. ευρώ το κονδύλι προβολής
- Επιμένει για μείωση ΦΠΑ το ΥΠΟΤ
-Το "The THING" απέκτησε και... "blue DOLPHIN"
-Με youtube channel η Ελλάδα

Είχαμε χθες και την καθιερωμένη συνέντευξη τύπου της πολιτικής ηγεσίας προς τους ξένους δημοσιογράφους, στην World Travel Market. Βεβαίως, για να είμαστε ακριβείς, διαφοροποιήθηκε αρκετά από τις αντίστοιχες των παρελθόντων ετών, κυρίως επειδή δεν ήταν ακριβώς συνέντευξη τύπου, αλλά παρουσίαση. Παρουσίαση...

...του νέου επικοινωνιακού σχεδίου του ελληνικού τουρισμού, της όλης φιλοσοφίας δια της οποίας θα προσεγγίσουμε τις αγορές στις οποίες απευθυνόμαστε γενικώς και ορισμένων παραμετροποιημένων στοιχείων του σχεδίου και της εικόνας της χώρα μας ειδικώς για τη Βρετανική αγορά. 
Εν ολίγοις, παρουσιάσαμε στους Βρετανούς δημοσιογράφους (πόσοι και ποιοι ήταν θα τα πούμε μίαν άλλη στιγμή) το σκεπτικό και τον τρόπο που σχεδιάζουμε να κάνουμε την επικοινωνία της οποίας θα πρέπει να είναι αποδέκτες... 
Οι παρουσιάσεις έγιναν από την υπουργό Όλγα, τον γ.γ. του ΕΟΤ Ν. Καραχάλιο και εκπροσώπους της Google Hellas και της Arkenford.
Συνοπτικά, ξεχωρίζουμε: 
  • Έγιναν περίπου τρεις ερωτήσεις, εκ των οποίων βγήκαν δύο περίπου “ειδήσεις”. Η μία ότι το ΥΠΟΤ και ο ΕΟΤ έχουν διαβεβαίωση από την κυβέρνηση ότι τα κονδύλια που θα διατεθούν φέτος για την προβολή της χώρας θα είναι τουλάχιστον ίδια με τα περυσινά, δηλαδή περίπου 16 εκατ. ευρώ. Η άλλη ότι, το ΥΠΟΤ έχει ζητήσει και εξακολουθεί να ζητεί μείωση των συντελεστών ΦΠΑ, πιστεύοντας ότι αυτό θα καταστήσει πιο ανταγωνιστικό το ελληνικό τουριστικό πακέτο.
  • Το "Greece, all time classic", εντάξει, το επικοινωνήσαμε και στο εξωτερικό. Δεν υπήρχε, ακόμα, κάπου στην ελληνική συμμετοχή - στο περίπτερο ή στο ενημερωτικό υλικό - και αυτό είναι λογικό διότι δεν υπήρχε ο χρόνος να ενταχθεί σε αυτό. Ιδιαίτερες αντιδράσεις, δεν είχαμε ακόμα, τουλάχιστον όχι επαρκείς για να μεταφέρουμε εντυπώσεις.
  • Στο “The THING” ( το οποίο σχολιάσαμε δεόντως προ ημερών), αίφνης προστέθηκε και ένα... “blue DOLPHIN”! 
  • Έγινε, δηλαδή, “the blue DOLPHIN T2H’ING”. Αυτό, ομολογουμένως, δεν το πιάσαμε επαρκώς (πιθανότατα χάζευαν οι δικοί μας εκείνη τη στιγμή) και θα επανέλθουμε με επεξηγήσεις σήμερα.
  • Παρουσιάστηκαν τα συμπεράσματα έρευνας κοινού που διενεργήθηκε από την εταιρεία Arkenford, για την εικόνα της Ελλάδας στους Βρετανούς καταναλωτές, τα κύρια στοιχεία του ελληνικού τουριστικού προιόντος, βαθμό ικανοποίησης και άλλα στοιχεία. Γενικώς προκύπτει ότι το 73% των ταξιδιών αφορά οργανωμένα πακέτα (inclusive tour), ότι η πώληση βασίζεται περισσότερο σε στοιχεία του καταλύματος και λιγότερο του προορισμού και ότι το τουριστικό μας προιόν προσφέρει καλή σχέση αξίας προς τιμή. Προσέξαμε, όμως, ότι το δείγμα της έρευνας ήταν (μόλις) 366 Βρετανοί που είχαν επισκεφθεί την Ελλάδα τα τελευταία πέντε χρόνια...
  • Παρουσιάστηκε το youtube κανάλι της Ελλάδας που δημιούργησε η Google. Η Ελλάδα είναι μεταξύ των λίγων χωρών στον κόσμο που έχουν δικό τους (dedicated ) youtube channel.
  • Επίσημο πρόσωπο, η Victoria Hislop που μίλησε με πολύ θερμά λόγια για την Ελλάδα και τους Έλληνες.

Αυτά προς το παρόν.

Α, ναι! Στην ελληνική αποστολή εμφανίστηκε και συμμετείχε και ο Γενικός Γραμματέας Επικοινωνίας Ανδρέας Κατσανιώτης...
Χθες, οι περισσότερες επαφές και συναντήσεις ήταν με media και εκπροσώπους τους, έγινε και μία συνάντηση με TUI Travel, όπου σύμφωνα με πληροφορίες μας, τέθηκε εκ νέου το θέμα των οφειλόμενων προς τον tour operator, αλλά φαίνεται ότι οι εξηγήσεις που δόθηκαν μας “κέρδισαν” λίγο ακόμα χρόνο.
Νεότερα και περισσότερα στοιχεία για την αγορά, θα έχουμε τις επόμενες ώρες και μέρες.

1 σχόλιο: