Έχουμε εκκρεμότητες από την εβδομάδα που πέρασε, στο “Διαβάσαμε”. Και επειδή τις μέρες εκείνες γράφτηκαν και ειπώθηκαν πολλά για το νέο επικοινωνιακό σχέδιο του Ελληνικού Τουρισμού και άρχισαν τα “all time classic”, τα ‘The THING” και άλλα τινά, ξεχωρίζουμε ένα εξαιρετικό ρεπορτάζ...
...του Γιάννη Παπαδόπουλου στο “Κέρδος”, την προηγούμενη Κυριακή, που κάνει μία αναδρομή στια ανά καιρούς διαφημιστικές εκστρατείες του Οργανισμού και στα slogan που χρησιμοποίησαν.
Δωδεκάθεο, αναφορές και λέξεις από την κλασσική αρχαία Ελλάδα, συνδυασμός ήλιου, φωτός και θάλασσας, ωραίες εικόνες, αισθήσεις, συνάισθημα και πάει λέγοντας.
Όλα έχουν παρελάσει τις τελευταίες τρεις δεκαετίες, οι πρακτικές των ίδιων των διαφημιστικών εκστρατειών άλλαζαν ανάλογα με τους ιθύνοντες, περάσαμε και περιόδους που η παρουσία στο εξωτερικό ήταν μία πραγματική και ουχί αρχαία, τραγωδία.
Όλα αυτά τα χρόνια, ξεχώρισαν για ποικίλους λόγους, τα “Chosen by the Gods” και το “Live your Myth”, το “Explore your senses”.
Τώρα πάλι περνάμε σε νέες ατραπούς και θα δούμε τι άλλο μας περιμένει.
Όλο το θέμα μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου