Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Π. Παλαιολόγος: "Η δραχμή δεν είναι η λύση για έξοδο από την κρίση"


Να και μία διαφορετική φωνή στον «θόρυβο» των ημερών, εντός και εκτός συνόρων - διότι ειδικά στο εκτός, έχει και άλλη βαρύτητα - για την εικόνα μία άλλης Ελλάδας, διαφορετικής από εκείνην που αναπαράγεται στα διεθνή ΜΜΕ το τελευταίο διάστημα. Μίας Ελλάδας που, εν μέσω κρίσης, προσφέρει καλές ευκαιρίες...

...για επενδύσεις και αξιόλογες προοπτικές ανάπτυξης επιχειρηματικότητας, και στην οποία αναφέρθηκε με συνέντευξή του στο τηλεοπτικό δίκτυο Bloomberg ο ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ξενοδοχειακού management HotelBrain, Πάνος Παλαιολόγος.
Ο κ. Παλαιολόγος φιλοξενήθηκε στην ιδιαίτερα δημοφιλή εκπομπή του δικτύου Bloomberg, City Central, η οποία μεταδίδεται ταυτόχρονα σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Ασία, με κοινό δεκάδων εκατομμυρίων τηλεθεατών και παρουσιάζεται από την Francine Lacqua.
Πάνος Παλαιολόγος
Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο επιστροφής στη δραχμή και για το αν μία τέτοια εξέλιξη θα είχε θετικές επιπτώσεις στην ελληνική οικονομία, ο κ. Παλαιολόγος εξέφρασε σοβαρές αμφιβολίες για αυτό το ενδεχόμενο και υπογράμμισε ότι, κατά την άποψή του, δεν είναι η ενδεικνυόμενη λύση για έξοδο της Ελλάδας από την τρέχουσα κρίση.
Σχολιάζοντας την άποψη ότι η επιστροφή στη δραχμή θα καθιστούσε την Ελλάδα πιο ελκυστικό, από άποψη κόστους, προορισμό για πολλούς ξένους επισκέπτες, υποστήριξε ότι ακόμα και να υπάρχει πιθανότητα να συμβεί αυτό, οι γενικότερες αρνητικές επιπτώσεις μίας εξόδου από το Ευρώ, θα εκμηδένιζαν κάθε τέτοιο όφελος.
Αναφέρθηκε εκτενώς στην κατάσταση που βρίσκεται ο τουριστικός τομέας στην Ελλάδα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη σημασία που έχουν για τον Ελληνικό Τουρισμό, αγορές προέλευσης επισκεπτών όπως οι ΗΠΑ και η Μ. Βρετανία.
Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, οι συντελεστές της έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την περίπτωση της HotelBrain. Όπως εξήγησε ο κ. Παλαιολόγος, η εταιρεία προσφέρει ολοκληρωμένες και εξειδικευμένες λύσεις διαχείρισης και marketing για ξενοδοχειακές μονάδες ειδικών προδιαγραφών και αυτή τη στιγμή διαθέτει 56 ξενοδοχεία με συμφωνίες management σε 16 περιοχές της Ελλάδας, με στόχο να τα αυξήσει σε 70 μέχρι το τέλος του 2015. Τη διετία 2010-2011, μάλιστα, πέτυχε ικανοποιητική αύξηση των εσόδων της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου