Ακτινογραφώντας τόσα χρόνια τους καμιά 20αριά γενικούς γραμματείς και προέδρους του ΕΟΤ, έχουμε παρατηρήσει και αποφανθεί ότι κάθε ένας είχε τα δικά του ειδικά χαρακτηριστικά και τις δικές του ειδικές προτιμήσεις. Και για να μην πούμε “εμμονές”, λέμε το δικό του "thing". Άλλος είχε...
...μανία με τα γκολφ, άλλος ήθελε πάνω από όλα spa και ιαματικό, άλλος φώναζε για μαρίνες και αγκυροβόλια, άλλος πίστευε στο σκι και στα χιονοδρομικά, άλλος έφτιαχνε συνέχεια marketing plan, άλλος ανέπτυσσε καινοφανή μοντέλα management, άλλος την είχε δει εισαγγελέας, άλλος είχε πάθος με τις δημόσιες σχέσεις και τα ταξίδια, άλλος δεν άφηνε ούτε... “ψίχουλο” να πάει χαμένο, άλλοι πέρασαν και σχεδόν δεν τους πήραμε είδηση και πάει λέγοντας (και τυχαία η αναφορά και η χρονολογική σειρά...).
Από χθες, κατόπιν εκτάκτου συνάξεων των “μαγισσών” μας, απoφανθήκαμε και για το ειδικό χαρακτηριστικό του νυν γενικού του ΕΟΤ, Ν. Καραχάλιου: έχει “μανία” με την επικοινωνία και εντός αυτής, με τα ακρωνύμια.
Αυτός, δεν διαβάζει απλά φράσεις, διαβάζει λέξεις πίσω από τα γράμματα των φράσεων. Βλέπει π.χ. Greece και αρχίζει να “κτίζει” όρους με το GR ή έχει στο μυαλό του επικοινωνιακούς όρους και μηνύματα που αρμόζουν στην περίσταση και τους ταιριάζει σε ηχηρές λεξιπλασίες, μία ενδιαφέρουσα τακτική για να περνάει τα μηνύματά του.
Αυτό το εύρημα του “The THING”, πραγματικά, ήταν μία μικρή “αποκάλυψη” και δεν κάνουμε πλάκα. Και το ξεχωρίζουμε, διότι τα "re" - ελληνιστί τα προφέρουμε “ρι” και όχι “ρε” για ευνόητους λόγους - γενικώς τα συναντούμε ως “όρο”, διεθνώς.
Αν και ομολογούμε, ότι όταν το πρωτακούσαμε αυτό το “The THING” πριν από λίγες μέρες και πριν μάθουμε περισσότερα, αυθορμήτως μας ήρθαν στο μυαλό τα διεθνώς... κατοχυρωμένα και εδραιωμένα, “The Thing”, από το cult θρίλερ επιστημονικής φαντασίας του Κάρπεντερ αλλά το “Thing”, την επιτομή του σουρεαλισμού, το συμπαθέστατο ευφυές και αυτοσυνείδητο “χέρι” της οικογένειας Addams.
Ως εκ τούτου, ευελπιστούμε ότι το “The THING” του Ελληνικού Τουρισμού, ούτε σε θρίλερ με τερατογεννήσεις θα εξελιχθεί, ούτε θα παραπέμπει σε ουτοπικά πλάσματα...
Θέλω να πιστεύω ότι σίγουρα θα έχουν σκεφτεί πως μεταφράζεται το The Thing σε άλλες γλώσσες και τι σημαίνει στις διαφορετικές κουλτούρες. Εκτός αν αποφάσισαν ότι κάθε χώρα χρειάζεται διαφορετική προσέγγιση για σωστότερη και αποδοτικότερη διαφήμιση. Το The Thing είναι εξαιρετικό για Βορειοαμερικάνους κατώτερης-μέσης εκπαίδευσης με κάτω του μέσου όρου ετήσιου εισοδήματος!!!Εύγε
ΑπάντησηΔιαγραφήDear Aloe Vera, για να είμαστε ακριβείς, από ό,τι έχουμε καταλάβει, το "The THING" δεν είναι το slogan ή to μόττο του σχεδίου επικοινωνίας, αλλά το ίδιο το σχέδιο. Η "κωδική ονομασία" του όλου εγχειρήματος, ας πούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο νέο Λογότυπο- slogan είναι το "GREECE, All Time Classic".
Ό, τι επισημαίνεις για τις μεταφράσεις, φυσικά, ισχύει και στην περίπτωση του All Time Classic...
Σε λίγο θα ανεβάσουμε στην προηγούμενη ανάρτηση όλη την παρουσίαση για να έχετε πληρέστερη εικόνα.