Αντιμέτωπη με την απροθυμία πολλών κυβερνήσεων να διευκολύνουν τα “επιθετικά” επεκτατικά σχέδια της, θα βρεθεί η Emirates Airline, τουλάχιστον σύμφωνα με...
...εκτιμήσεις του διευθυντικού στελέχους της Air France-KLM, Πέτερ Χάρτμαν.
Ήδη ο εθνικός αερομεταφορέας του Ντουμπάι έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε Γερμανία, Καναδά, Αυστραλία και Ινδία για την τιμές και τη μεταφορική ικανότητα, ενώ πληθαίνουν οι "κατηγορίες", έως σήμερα αναπόδεικτες, ότι η εταιρία λαμβάνει κρατική χρηματοδότηση και ευρύτερη στήριξη προκειμένου να λειτουργήσει ως “όχημα” με στόχο τη διασπορά των επενδυτικών κινδύνων για την οικονομία του Εμιράτου.
Τα σχόλια του Χάρτμαν υπογραμμίζουν την ανησυχία που προκάλεσε στις διοικήσεις των ισχυρών αεροπορικών εταιριών η πρόσφατη παραγγελία-μαμούθ 32 υπερ-αεροσκαφών Α380, αξίας 11,5 δισ. ευρώ, από την Emirates, εξέλιξη που, εν μέσω κρίσης, επιβεβαιώνει την δυναμική ανάπτυξης και κερδοφορίας του ομίλου.
Η επέκταση-φαινόμενο των δραστηριοτήτων της Emirates δημιουργεί έναν τέταρτο ισχυρό πόλο, πέρα από τις συμμαχίες, SkyTeam, Star και Oneworld, που θα πρωταγωνιστήσει στη μελλοντική διαμόρφωση της αεροπορικής βιομηχανίας.
Η ίδια η Emirates φαίνεται να αναγνωρίζει τις δυσκολίες που παρουσιάζονται ή θα παρουσιασθούν λόγω του ανταγωνισμού και στο πλαίσιο αυτό εντείνει το “lobbying” σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Δεν είναι τυχαία, άλλωστε, η ανακοίνωση της παραγγελίας ρεκόρ των Α380 στη Διεθνή Έκθεση Αερομετφορών στο Βερολίνο, όπου και αναδείχθηκε η σημασία της αγοράς για την ευρωπαϊκή αγορά εργασίας.
Share |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου