Σε «χρυσοτόκο όρνιθα», τηρουμένων των αναλογιών βεβαίως, εξελίσσεται για τον Αστέρα Βουλιαγμένης η οργανωμένη πλαζ του συγκροτήματος, καθώς σχεδόν καθημερινά λειτουργεί στα όρια της πληρότητάς της…
…δηλαδή περίπου 1.000 άτομα, ενώ το 2009, κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση της τάξης του 60% στα έσοδα, ενώ συνολικά ο αριθμός των επισκεπτών κινήθηκε στα επίπεδα των 150.000.
Στην πλαζ Astir Beach διατηρείται σταθερή η τιμή του εισιτηρίου από το 2008 στα 25 ευρώ το Σαββατοκύριακο και στα 15 ευρώ τις καθημερινές ενώ έκπτωση από 20% έως 25% προσφέρεται σε όσους προμηθεύονται την κάρτα Green Loyalty Card των 10 ή Black Loyalty Card των 20 επισκέψεων.
Στην παραλία του Αστέρα, μάλιστα, λειτουργεί εδώ και λίγο καιρό και ένα μοναδικό, σε διεθνές επίπεδο, σύστημα παραγγελιών στα καταστήματα Starbucks και Friday’s του συγκροτήματος. Με το πάτημα ενός κουμπιού από τις ομπρέλες των επισκεπτών, ειδοποιούνται απευθείας οι σερβιτόροι και σε διάστημα λίγων λεπτών έχει εξυπηρετηθεί το σύνολο των παραγγελιών που γίνονται.
Σε χώρο της πλαζ έχει δημιουργηθεί και χώρος με προνομιακές υπηρεσίες και παροχές, ειδικά για τα μέλη του Platinum Lounge.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το Club διαθέτει 55 Κάρτες με ετήσια συνδρομή περί τις 3.000 ευρώ, οι οποίες έγιναν ανάρπαστες αμέσως μόλις διατέθηκαν!
Στην πλαζ ποσοστό 51% των επισκεπτών είναι άνδρες και το 49% γυναίκες όταν πριν από 5 χρόνια η αναλογία ήταν 63% άνδρες και 37% γυναίκες.
Έξω από την πλαζ έχει δημιουργηθεί παρκινγκ για ποδήλατα.
Οι τελευταίες μετρήσεις από διαπιστευμένο εργαστήριο χημικών αναλύσεων από το Υπουργείο Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής που ήλεγξαν το θαλάσσιο περιβάλλον της πλαζ έδειξαν ότι η Astir Beach είναι καθαρή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου