Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Μία ακόμη πρωτιά για το Μ. Βρεταννία...


Μια πολύ σημαντική πανελλαδική διάκριση το 1ο Εθνικό Βραβείο Εξυπηρέτησης Πελατών 2010 στην κατηγορία Ομάδα της Χρονιάς κέρδισε το Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία.

Το ξενοδοχείο παρουσίασε στην κριτική επιτροπή όλη την φιλοσοφία, τις πρακτικές και τα συστήματα που εφαρμόζει αναφορικά με τα υψηλά επαγγελματικά πρότυπα της Αυθεντικής Ξεχωριστής Εξυπηρέτησης που προσφέρει στους πελάτες του.
Μέρος της παρουσίασης ήταν και οι διαδικασίες αποτελεσματικής διαχείρισης αιτημάτων των πελατών της, η αξιολόγηση της ικανοποίησης των φιλοξενούμενων του ξενοδοχείου (μέσω συστημάτων όπως το ‘Guest Satisfaction Index’), η συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων του προσωπικού, η καινοτομία των υπηρεσιών και προϊόντων του ξενοδοχείου καθώς και η εφαρμογή ‘άριστων πρακτικών’ (όπως το Operational Innovation, Butler Service, StarGuest κ.τ.λ.).
Βασικός παράγοντας επιτυχίας του Ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία είναι το Ανθρώπινο Δυναμικό του.
Tα ‘Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών’ είναι ένας νέος θεσμός που καθιερώνεται από φέτος, μέσω του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Στόχο έχει να επιβραβεύει όλους εκείνους που είναι αφοσιωμένοι στην εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και να προβάλει τις άριστες και καινοτόμες πρακτικές που ακολουθούν εταιρίες και οργανισμοί στην Ελλάδα.
Στο διαγωνισμό συμμετείχαν περίπου 100 εταιρίες, τόσο πολυεθνικές όσο και ελληνικές. Οι κριτικές επιτροπές αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων συγκροτήθηκαν από επιφανείς ακαδημαϊκούς και στελέχη επιχειρήσεων. 

Share |

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου