Θετικά μεν αλλά με πολλές επιφυλάξεις και σκεπτικισμό παρακολουθούν τις εξελίξεις σχετικά με την επίταξη οι τουριστικοί φορείς. Ακόμα και αν όλα εξελιχθούν ομαλά και δεν υπάρξουν έκτροπα και επεισοδιακές καταστάσεις...
...έχει, ήδη, προκληθεί ζημιά, πάλι, στον ελληνικό τουρισμό αλλά τουλάχιστον μπορεί να περιοριστεί.
Αν έχουμε άλλη τροπή, τότε η κατάσταση μπορεί να γίνει τελικά πολύ χειρότερη και η αρνητική δημοσιότητα να ανοίξει νέες πληγές.
Για την ιστορία, η διαδικασία της επίταξης- για την οποία σας ενημερώναμε χθες το βράδυ όταν οι περισσότεροι μιλούσαν ακόμα για πιθανότητα λύσης της απεργίας ή για επιστράτευση- των απεργών κινείται ύστερα από εισήγηση του αρμόδιου υπουργείου- του Υποδομών εν προκειμένω- και φέρει την υπογραφή του πρωθυπουργού.
Τα δελτία, τα οποία για την περίπτωση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ. φεύγουν από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και επιδίδονται στους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ. από τα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα.
Αν ο παραλήπτης λείπει, προβλέπεται δυνατότητα θυροκόλλησης.
Σε περίπτωση που οι απεργοί δεν πειθαρχήσουν, προβλέπονται κυρώσεις μία εκ των οποίων είναι και η αφαίρεση της άδειας.
Share |
...έχει, ήδη, προκληθεί ζημιά, πάλι, στον ελληνικό τουρισμό αλλά τουλάχιστον μπορεί να περιοριστεί.
Αν έχουμε άλλη τροπή, τότε η κατάσταση μπορεί να γίνει τελικά πολύ χειρότερη και η αρνητική δημοσιότητα να ανοίξει νέες πληγές.
Για την ιστορία, η διαδικασία της επίταξης- για την οποία σας ενημερώναμε χθες το βράδυ όταν οι περισσότεροι μιλούσαν ακόμα για πιθανότητα λύσης της απεργίας ή για επιστράτευση- των απεργών κινείται ύστερα από εισήγηση του αρμόδιου υπουργείου- του Υποδομών εν προκειμένω- και φέρει την υπογραφή του πρωθυπουργού.
Με την υπογραφή της απόφασης, ενεργοποιούνται τα αρμόδια υπουργεία Εθνικής Άμυνας, Δικαιοσύνης, Προστασίας του Πολίτη και στην προκειμένη περίπτωση και το Υποδομών.
Στα δελτία, που διανέμονται στους απεργούς ορίζεται η ημέρα και η ώρα προσέλευσης σε συγκεκριμένο σημείο, το οποίο αναγράφεται ενώ αναφέρονται και τα στοιχεία οχήματος (αριθμός κυκλοφορίας) και οδηγού.Τα δελτία, τα οποία για την περίπτωση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ. φεύγουν από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και επιδίδονται στους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων Δ.Χ. από τα κατά τόπους αστυνομικά τμήματα.
Αν ο παραλήπτης λείπει, προβλέπεται δυνατότητα θυροκόλλησης.
Σε περίπτωση που οι απεργοί δεν πειθαρχήσουν, προβλέπονται κυρώσεις μία εκ των οποίων είναι και η αφαίρεση της άδειας.
Share |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου