Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Μετά το «έμφραγμα», έρχεται… «εγκεφαλικό»!


Σε απανωτά «σοκ» που μάλλον ξεπερνούν πια τους γνωστούς ιατρικούς όρους, υποβάλει η κυβέρνηση τον τουρισμό. Μετά την «κοτρώνα» Νικητιάδη, τελευταίο κρούσμα οι πληροφορίες περί υπαγωγής… 

…στις υψηλές κλίμακες του ΦΠΑ, των προϊόντων και υπηρεσιών των χαμηλών συντελεστών. Δηλαδή και της διαμονής στα ξενοδοχεία. Και σειράς άλλων προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.
Η φημολογούμενη αύξηση τοποθετείται χρονικά την 1η Ιανουαρίου 2011 και φυσικά «συνταράσσει» τις τουριστικές επιχειρήσεις και τον ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς οι επιπτώσεις θα είναι καταστροφικές.
Και θα λέγαμε «ταράσσει» εάν η ΓΕΠΟΕΤ, μόλις χθες το απόγευμα δεν είχε κάνει λόγο για «έμφραγμα» που έχει προκληθεί στον κλάδο των τουριστικών γραφείων από τις δύο διαδοχικές αυξήσεις του ΦΠΑ.
Ειδικά τα τουριστικά γραφεία έχοντας κλειδώσει τις τιμές των πακέτων στο εξωτερικό εδώ και ένα χρόνο καλούνται να απορροφήσουν εξ ολοκλήρου δύο διαδοχικές αυξήσεις μέσα σε διάστημα ενός εξαμήνου του μειωμένου συντελεστή για αγαθά και υπηρεσίες του Παραρτήματος III του Κώδικα ΦΠΑ από 9% σε 10% και από 01/07/2010 από 10% σε 11%, που αυτό αφορά και τα τουριστικά λεωφορεία, και του κανονικού συντελεστή από 19% σε 21% και από 21% σε 23% προκειμένου να μην φανούν ασυνεπείς στους ξένους Tour Operators.
Επισημαίνεται ότι ήδη τα περιθώρια κέρδους είναι εξαιρετικά χαμηλά λόγω των μεγάλων εκπτώσεων που προσφέρονται στους T.Os και στα ξένα τουριστικά γραφεία με αποτέλεσμα να απειλείται πλέον άμεσα η βιωσιμότητα των επιχειρήσεων.
Η ΓΕΠΟΕΤ τονίζει ότι και τη νέα αύξηση του ΦΠΑ το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος θα την επιβαρυνθούν οι ήδη επιβαρυμένοι και υπό απειλή «λουκέτου» τουριστικοί επιχειρηματίες, αφού δεν μπορούν βάσει συμβολαίων και σεβόμενοι την υπογραφή τους να μετακυλίσουν την αύξηση στον καταναλωτή.

Share |

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου