Βλέμματα αμηχανίας, ενδεχομένως και απορίας λόγω άγνοιας αντάλλαξε χθες σύσσωμος η πολιτική ηγεσία του Τουρισμού και του Πολιτισμού, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της «Συμμαχίας για την Ελλάδα», όταν…
…ο πρόεδρος της ΕΔΕΕ Μ. Παπαπολύζος, είχε το θάρρος να αναφερθεί στο θέμα της διαφήμισης για τον Τουρισμό, μολονότι τα κονδύλια για τη διαφήμιση του Ελληνικού Τουρισμού, λόγω πορίσματος και απάντησης των θιγόμενων πρώην υπουργών σε αυτό, ήταν το κύριο ζήτημα των πολιτικών, παραπολιτικών και άλλων συζητήσεων στα «πηγαδάκια» της εκδήλωσης.
Σε μία χρονιά που έχουν δαπανηθεί ίσως τα ολιγότερα χρήματα όλων των εποχών για διαφήμιση από πλευράς κυβέρνησης, ο κ. Παπαπολύζος απλώς δήλωσε ότι κατά τη διεθνή και συνήθη πρακτική, οι πολυεθνικές εταιρίες δαπανούν τουλάχιστον το 2% του τζίρου τους, για να διαφημίζονται.
«Κάντε εσείς τους υπολογισμούς για τα ποσά» είπε και εννοούσε φυσικά τα περίπου 10 δις. Ευρώ των τουριστικών εισπράξεων και τα περίπου 200 εκατ. Ευρώ που θα έπρεπε να δαπανώνται, μεθοδικά, οργανωμένα και συστηματικά για την προβολή του τουρισμού.Share |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου