Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

Κύπρος έναν χρόνο πριν: "Μην πυροβολείτε το all inclusive"...

«Πάρτι» θα κάνουν και οι Κύπριοι ξενοδόχοι, μαζί με τους άλλους ανταγωνιστές μας αν περάσει η εισήγηση του υφυπουργού Νικητιάδη για την εφαρμογή αντικινήτρων μέσω του Αναπτυξιακού Νόμου προκειμένου…

… να περιορισθεί από τα ελληνικά ξενοδοχεία το σύστημα all inclusive. Οπως μαθαίνουμε και διαβάζουμε, η είδηση της πρότασης έκανε τον γύρο πολλών τουριστικών μέσων στις ανταγωνίστριες χώρες.
Δεν ξέρουμε αν στο εξής θα είναι ευπρόσδεκτος στα ελληνικά ξενοδοχεία ο υφυπουργός Νικητιάδης αλλά στις ξενοδοχειακές μονάδες ανταγωνιστικών προορισμών όπως της Τουρκίας, της Ισπανίας της Κύπρου κ.λ.π. σίγουρα θα αποτελεί πάντα VIP πελάτη τους και all inclusive…
Ας δούμε όμως τι δήλωνε πέρυσι περίπου τέτοια εποχή ο Πρόεδρος του Παγκύπριου Συνδέσμου Διευθυντών Ξενοδοχείων ΠΑΣΥΔΙΞΕ κ. Πόλυς Καλλής για το σύστημα all inclusive:
Μην πυροβολείτε to All Inclusive
«Οι φίλοι εστιάτορες μεμψιμοιρούν γιατί να προσφέρεται από τα ξενοδοχεία το all inclusive και οι επιχειρηματικοί ξενοδοχειακοί σύνδεσμοι απαντούν με απολογητικό ύφος ότι υπέκυψαν στις πιέσεις των οργανωτών και το επέτρεψαν», αναφέρει σε γραπτή του δήλωση ο πρόεδρος του ΠΑΣΥΔΙΞΕ Πόλυς Καλλής.
Σύμφωνα με τον ίδιο εν έτη 2009 ακόμα συζητούμε επιφανειακά χωρίς να θέλουμε να αντιληφθούμε πως λειτουργεί ο παγκόσμιος τουρισμός και χωρίς να μελετούμε τις τάσεις στην αγορά. «Η μορφή διακοπών all inclusive όλο και περισσότερο προτιμάται ως τρόπος διακοπών. Στην Καραβαική είναι ο κυρίαρχη μορφή διακοπών. Στους ανταγωνιστικούς προορισμούς είναι επίσης η κύρια μορφή πακέτων. Πέραν του 70% των Γερμανών τουριστών κάνουν διακοπές μόνο με την μορφή του All inclusive, ενώ πέραν του 60% των Βρετανών επιλέγουν επίσης το ίδιο. Η τάση είναι ραγδαία αυξητική», σημειώνει.
Συνεχίζοντας ο κ. Καλλής αναφέρει πως υπάρχει η εξήγηση για το πιο πάνω φαινόμενο.
«Ο καθένας που προκρατεί ένα τέτοιο πακέτο ξέρει τον προϋπολογισμό του και έχει ήσυχο το κεφάλι του. Αποφεύγει να εκτεθεί σε ανεπιθύμητα έξοδα, ίσως αποφεύγει να εκτεθεί και στο κίνδυνο να υπερχρεωθεί κάπου, στο ξενοδοχείο του νοιώθει σιγουριά και περισσότερη οικειότητα. Το ξενοδοχείο επίσης επωφελείται το επιπλέον αυτό εισόδημα, σημαντικό στους δύσκολους καιρούς της βιομηχανίας. Από την άλλη αναπόφευκτα οι υπόλοιπες τουριστικές επιχειρήσεις μένουν εκτός πελατείας και δικαιολογημένα δυσφορούν. Τι αναμένουν οι φίλοι μας να γίνει; Θέλετε να αποκλείσουμε αυτή τη πελατεία από του να έρθει στη Κύπρο; Να το κάνουμε ακόμη πιο εύκολο να στραφούν στον ανταγωνισμό? Να αφαιρέσουμε και άλλους από το πιθανό πελατολόγιο της Κύπρου;», διερωτάται.
Καταλήγοντας ο κ. Καλλής τονίζει ότι η λύση δεν είναι η αποτροπή του all inclusive. «Λύση είναι ο πελάτης του all inclusive να προστεθεί στο υπάρχων πελατολόγιο και όχι να το αντικαταστήσει».

Share |

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου