Με ιδιαίτερα αρνητικά σχόλια αναφέρονται στον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζει η ελληνική κυβέρνηση γενικά και η πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟΤ ειδικά, φέτος, το ζήτημα της προβολής του τουρισμού στις διεθνείς και τοπικές αγορές...
...τα ξένα διεθνή ή τοπικά ΜΜΕ. Τα οποία επί ματαίω προσπαθούν να αποσπάσουν μια επίσημη συγκεκριμένη απάντηση από το ΥΠΠΟΤ και τον ΕΟΤ για τις προθέσεις τους φέτος, όσον αφορά την τουριστική διαφήμιση της χώρας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι αντιπρόσωποι ξένων έντυπων και ηλεκτρονικών μέσων στην Ελλάδα, γίνονται αποδέκτες παραπόνων αλλά και χλευαστικών σχολίων για την στάση αυτή της Ελλάδας, ενώ είναι πια απολύτως ορατός ο κίνδυνος να μείνει εντελώς εκτός του σχεδιασμού τους για τη νέα περίοδο.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι η Ελλάδα χάνει κάθε δυνατότητα χρήσης προνομιακών όρων και θέσεων στα Μέσα αλλά και κάθε άλλη προσφορά επί των τιμών που γίνεται με διαπραγμάτευση αυτή την περίοδο.
Όπως επισημαίνουν, την ώρα που όλοι οι ανταγωνιστικοί και μη προορισμοί έχουν ολοκληρώσει τις βασικές συμφωνίες και συνεννοήσεις τους για το 2011 με τα ΜΜΕ σε διεθνές ή σε τοπικό επίπεδο, στις αγορές που τους ενδιαφέρουν, η μόνη χώρα που παραμένει με «Χ» ή με ερωτηματικά στα πλάνα τους είναι η Ελλάδα.
«Το ότι εξοφλούνται τα χρέη του παρελθόντος», αναφέρουν, «δεν σημαίνει ότι αποκαθίσταται πλήρως και η σχέση με ένα μέσο. Απαιτείται διαρκής και ειλικρινής επικοινωνία και υπεύθυνη ενημέρωση. Το να πει κάποιος επισήμως ότι η Ελλάδα έχει δυσκολίες φέτος και μπορεί να κάνει ελάχιστη διαφήμιση είναι ένα θέμα και το να μην δίνεται καμία εξήγηση ή απάντηση στα συνεχή αιτήματα για επικοινωνία, είναι ένα άλλο, πολύ πιο σοβαρό» σχολιάζουν.
Είναι σαφές ότι μία τέτοια στάση, λαμβάνεται υπόψη και καταγράφεται και στη «δημοσιογραφική» συμπεριφορά των μέσων απέναντι σε έναν προορισμό, συμπεριφορά που ποικίλει από πλήρη αδιαφορία ως προς την κάλυψη και τη θεματογραφία, μέχρι και άρνηση συμμετοχής των συντακτών σε fam trips και άλλες ενέργειες δημοσίων σχέσεων...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου