Με 56 ειδικούς επιστήμονες, marketeers, διακεκριμένους επιχειρηματίες του τουρισμού και της εστίασης, δημοσιογράφους, γνώστες των social media, food bloggers και πολλούς άλλους, το φετινό IMIC 2011...
...βρίσκεται πια μία “ανάσα” μακριά!
Και προβλέπεται ότι θα αποτελέσει το “βήμα” για θαυμαστό πλήθος απόψεων, προτάσεων και ιδεών επί του θέματος "Valuing the food experience", σε προφορικές εισηγήσεις και σε στρογγυλά τραπέζια.
Οι ομιλίες θα κινηθούν σε πέντε βασικούς άξονες: ταυτότητα και μάρκετινγκ, αυθεντικότητα και καινοτομία, δίκτυα και επικοινωνία, δημιουργία και προσφορά, βιωσιμότητα και ποιότητα.
Τα θέματα που θα συζητηθούν στο IMIC 2011 δεν έχουν αποτελέσει πεδίο συζήτησης τα τελευταία χρόνια σε κανένα συνέδριο τουρισμού στην Ελλάδα.
Περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα εδώ.
Ανακεφαλαίωση για όσους έχουν χάσει τα προηγούμενα:
Tο φετινό συνέδριο IMIC 2011 που διοργανώνει ο Heliotopos στις 2-3 Φεβρουαρίου 2011 γίνεται στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.
Σκοπός του συνεδρίου, είναι να συμβάλει στην κατανόηση της ολοένα και αυξανόμενης σημασίας που έχουν οι γευστικές εμπειρίες στον τουρισμό.
Περισσότερα στο http://imic2011.conferences.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου