Είπαμε, μπορεί να είναι κατανοητή ως έναν βαθμό, η προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΠΟΤ να καλύψει δικά της κενά, «φωτίζοντας» τις αδυναμίες των προηγούμενων. Κατανοητή, ως έναν βαθμό και η πολιτική σκοπιμότητα...
...πίσω και γύρω από «διαρροές» στοιχείων, πορισμάτων κ.λπ..
Η γενική απαξίωση, όμως, των πάντων και η προσπάθεια αλλοίωσης της πραγματικότητας είναι μια επικίνδυνη οδός.
Ακούμε τις τελευταίες μέρες την... πολύ επιτυχημένη ηγεσία του Τουρισμού να λέει δημοσίως δεξιά και αριστερά ότι «ξοδέψαμε πάρα πολλά λεφτά για διαφήμιση χωρίς αποτέλεσμα», «δώσαμε πολλά για προβολή, λεφτά που δεν έπιασαν τόπο» και άλλα τινά και παρεμφερή.
Συγγνώμη, μήπως έχουν προσέξει τα μεγέθη της περιόδου στην οποία αναφέρονται;
Το 2007 και το 2008, ήταν οι καλύτερες χρόνιες όλων των εποχών για τον Ελληνικό Τουρισμό, με τις αφίξεις να ξεπερνούν τα 16 εκατομμύρια τουρίστες και τα έσοδα να εκτινάσσονται στα 11,6 δισ. Ευρώ (2008, 11,3 δισ. το 2007)!
Μιλάμε δηλαδή για τη «χρυσή διετία» του τουρισμού, από καταβολής καταμέτρησης των στοιχείων του!
Καλή και χρήσιμη η πολιτική κριτική, όταν είναι τεκμηριωμένη και σοβαρή. 'Οπου βρεθούν λάθη, αστοχίες και άλλες σκοπιμότητες, ρίξτε τους στην πυρά και εμείς μαζί σας!
Άλλως, όμως, μιλάμε για απλή «προπαγάνδα» και δη επιπέδου πολιτικού δημοτικού...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου