Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

Πιο θωρακισμένα τα ξενοδοχεία στις ηλεκτρονικές απάτες το 2010- αλλά πάντα, ευάλωτα...


Αποτελεσματικότερα αντιμετώπισε τους χάκερς η ξενοδοχειακή αγορά κατά το 2010, καθώς σύμφωνα με έκθεση της  SpiderLabs τα περιστατικά παραβίασης της ασφάλειας πιστωτικών καρτών κατέγραψαν…

…σημαντική πτώση συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.
Βάσει της ανάλυσης των περιστατικών που διευρευνήθηκαν για παραβιάσεις στα δεδομένα των πιστωτικών καρτών ο ξενοδοχειακός κλάδος κατέλαβε, πέρσι, την 3η θέση με ποσοστό 10% από 38% το 2009.
Ο κλάδος των λιανικών πωλήσεων κατέλαβε τη 2η θέση με ποσοστό  18%, ενώ στην κορυφή της κατάταξης επέστρεψε ο κλάδος των ποτών και των τροφίμων με το εντυπωσιακό ποσοστό του 57%.
Το εύλογο ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο η καλύτερη εικόνα της ξενοδοχειακής αγοράς οφείλεται στη βελτίωση των μέτρων ασφαλείας ή απλά στην τύχη.
Οι ειδικοί θεωρούν πως οφείλεται και στους δύο παράγοντες και επιμένουν πως οι κλάδοι που συνδέονται με τις τουριστικές υπηρεσίες παραμένουν οι πλέον ευάλωτοι απέναντι στο “ηλεκτρονικό έγκλημα”.
Ειδικότερα, επισημαίνουν, πως η αύξηση της χρήσης της τεχνολογίας κινητής τηλεφωνίας θα δυσκολέψει το έργο του κλάδου στη “μάχη” κατά των χάκερς ακόμα περισσότερο, ενώ σύμφωνα με την έρευνα της SpiderLabs, τα μεγαλύτερα προβλήματα εντοπίζονται στις περιπτώσεις που υπάρχουν μεσάζοντες στις συναλλαγές με τις παραβιάσεις να οφείλονται κυρίως σε μη ασφαλή κωδικό software ή σε χαλαρές πρακτικές διαχείρισης της τεχνολογίας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου