Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Η παραχώρηση της Ακρόπολης και το "πολιτικό κόστος"


Μεγάλο θέμα  αν και αρκετά συζητημένο τα τελευταία χρόνια, επανέφεραν οι “Αποκαλύψεις" σήμερα με την αποκάλυψη ότι το ΥΠΠΟΤ απέρριψε αίτημα του οίκου μόδας Fendi να χρησιμοποιήσει το χώρο της Ακρόπολης για διεθνή εκδήλωση με επίδειξη μόδας.

Το ότι η Ακρόπολη βέβαια έχει ζήτηση εδώ και καιρό από διεθνείς, διάσημους και λιγότερο διάσημους οίκους, καλλιτέχνες, πολυεθνικές και οργανωτές εκδηλώσεων δεν είναι ούτε νέο, ούτε «μυστικό».
Άλλωστε, ο ίδιος ο Π. Γερουλάνος το είχε επισημάνει σε συνέντευξή του στο «Βήμα» αν και η πολιτική του θέση δεν υπήρξε ποτέ απόλυτα σαφής.
Το δίλημμα είναι αφοπλιστικά αιχμηρό αλλά και δυνητικά «εκρηκτικό»: Μπορούμε να παραχωρούμε την Ακρόπολη για εκδηλώσεις ή όχι;
Περιέργως πως, έχει απαντηθεί! Έχει, ήδη, γίνει, με τη φωτογράφηση της Τζένιφερ Λόπεζ. Το ερώτημα επομένως δεν είναι αν παραχωρείται ο χώρος της Ακρόπολης αλλά γιατί παραχωρείται στην Λόπεζ και όχι στον Fendi, στον Cartier, στη Louis Vuitton ή στην Apple (τυχαία η επιλογή των επωνυμιών);
Ποιος αποφασίζει; Τελικά, ο υπουργός. Και το ΚΑΣ; Μπορεί να το παρακάμπτει.
Γιατί είπε όχι στον οίκο Fendi; Δεν γνωρίζουμε, ακριβώς.
Ωστόσο, θα ήταν κρίμα εάν αποδειχθεί ότι το «πολιτικό κόστος» θα είναι στο εξής μία παράμετρος καθοριστική για τις αποφάσεις του Π. Γερουλάνου. Τουλάχιστον για ζητήματα που μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά...

1 σχόλιο:

  1. H πραγματοποίηση φωτογράφησης στην Ακρόπολη, είναι μια σχετικά απλή διαδικασία, που δεν είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα, ούτε απαιτεί την παρουσία στρατιάς ανθρώπων της παραγωγής. Επίσης, ένα εξώφυλλο της J.Lo στην Αμερικανική Εκδοση της Vogue στον Παρθενώνω, αποτελεί μια τεράστιας αξίας διαφημιση της Ελλάδας και μάλιστα έμμεσης, που έχει μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία για την χώρα.
    Η πραγματοποίηση επείδηξης μόδας στα μάρμαρα του Παρθενώνα, απαιτεί ημέρες προετοιμασίας, διαδικασίες στησίματος και αποψίλωσης, πολυάρθμα συνεργία, πολλούς καλεσμένους κλπ. Ισως, λοιπόν, είναι πιο δύσκολη η απόφαση (και λογική ενδεχομένως) η άρνηση του Υπ. πολιτισμού.

    Μετά τιμής
    Η Επικοινωνιολόγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή