Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

ΓΕΠΟΕΤ:«Tο καράβι του τουρισμού έπεσε σε ξέρα!»

Αυτό υπογραμμίζει και διαπιστώνει στην τελευταία παρέμβασή της η ΓΕΠΟΕΤ με αφορμή το θέμα του ΦΠΑ και την απελευθέρωση υπηρεσιών στον Τουρισμό. Και έχει και πολλά να θίξει και να στηλιτεύσει, γιατί, όπως λέγαμε και προ ημερών, ειδικά το θέμα των ΚΤΕΛ είναι ακόμα "θολό".


Ξεχωρίζουμε αποσπάσματα:
«Κάθε μέρα μας βρίσκει και ένα κακό, γιατί όταν ένας τομέας του τουρισμού πάσχει, είναι μεταδοτικό σε όλον τον τουρισμό. Όταν ο ΦΠΑ μειώθηκε μόνο στα τουριστικά καταλύματα και αυξήθηκε στα τουριστικά γραφεία και τα τουριστικά λεωφορεία κατά 45%, όταν αυξάνονται κατά 30% τα καύσιμα σε ένα χρόνο για τα τουριστικά λεωφορεία, τότε η αύξηση του κόστους των υπηρεσιών του ελληνικού τουρισμού θα μετακυλήσει και θα αντισταθμίσει την μείωση του ΦΠΑ που έγινε στα τουριστικά καταλύματα, την στιγμή που ο ανταγωνισμός κυρίως τώρα στην κρίση μας χτυπάει αλύπητα».
ο πρόεδρος της ΓΕΠΟΕΤ Μ. Τριβυζάς
Άλλο:
«Αλλά αντί να σταματήσουμε εκεί, πάμε ακόμα χειρότερα. Απελευθερώνεται το έργο των τουριστικών γραφείων για να έρθουν ξένα τουριστικά γραφεία και να πάρουν το έργο μας. Και η απάντηση των αρμοδίων είναι ότι μπορούμε και εμείς να πάμε στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αντίστοιχα. Μα κύριοι, με τα ελληνικά δεδομένα πώς είναι δυνατόν ένα τουριστικό γραφείο να πάει στην Γερμανία να ανταγωνιστεί τον Γερμανό που έχει τεράστια οικονομική επιφάνεια, που είναι ο ίδιος παραγωγός τουρισμού, που στέλνει στην Ελλάδα τόσο κόσμο».
Για τα λεωφορεία πάλι, ιδίως για το χρόνιο ζήτημα και δίκαιο αίτημά τους για τα ΚΤΕΛ:
«Και ενώ απελευθερώνεται το έργο των τουριστικών λεωφορείων και γίνεται πλήρης η απελευθέρωση των αδειών τουριστικών λεωφορείων, δεν ξέρουμε αν θα ισχύσει το ίδιο για τα ΚΤΕΛ.  Θα έχουν αυτά το μόνιμο συγκοινωνιακό έργο μέχρι το 2019 μη μπορώντας κανείς να πάρει άδεια από το Υπουργείο Μεταφορών για να κυκλοφορεί λεωφορείο ΚΤΕΛ και θα μπορούν επιπλέον όπως κάνουν και σήμερα να παίρνουν τα ΚΤΕΛ και το έργο των τουριστικών λεωφορείων, ενώ εμείς με τα πούλμαν δεν θα μπορούμε να μπούμε στο μονοπωλιακό έργο των ΚΤΕΛ; Μα τότε τι απελευθέρωση επαγγελμάτων είναι αυτή; Μόνο για το ένα επάγγελμα και όχι για το άλλο; Κοντά σε αυτά θα έρθουν και τα ξένα λεωφορεία για να ολοκληρώσουν τον αφανισμό των ελληνικών τουριστικών λεωφορείων με το εποχικό λιγοστό έργο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου