Διπλά ενδιαφέρον το θέμα με τον απολογισμό της τουριστικής κίνησης στην Ελλάδα και στους κύριους ανταγωνιστές μας κατά τη διάρκεια του επταμήνου Ιανουαρίου-Ιουλίου. Πρώτα ως προς τη διαφορά “φάσης” που προκύπτει από τα σχετικά στοιχεία και...
...κατά δεύτερον, λόγω των στοιχείων που αναφέρει για την εκστρατεία διαφήμισης και προβολής της Τουρκίας εν όψει της περιόδου του 2013. Περίπου 48 εκατ. δολάρια προυπολογίζουν οι Τούρκοι για ενέργειες προβολής μέσω των Γραφείων τους ή των συνεργατών τους στις αγορές στόχους για την επόμενη περίοσο.
Ο διαγωνισμός για τη νέα εκστρατεία ήδη “τρέχει” με καταληκτική ημερομηνία τις 14 Σεπτεμβρίου.
Το ρεπορτάζ, εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου