Δύσκολοι καιροί για ξενοδοχεία και όχι μόνον στην Ελλάδα αλλά και διεθνώς. Η ανάκαμψη βρίσκεται σε εξέλιξη σε αρκετές αγορές, αλλού με καλύτερους ρυθμούς αλλού βραδύτερα και οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις...
...εκ των πραγμάτων αναθεωρούν στόχους και αναδιατάσσουν προτεραιότητες προκειμένου να εξοικονομήσουν πόρους και να διατηρήσουν τη βιωσιμότητα τους, χωρίς να πλήξουν την ανταγωνιστικότητα τους.
Πολύ ενδιαφέρον το άρθρο για τις επιπτώσεις της κρίσης στα «πράσινα» σχέδια των επιχειρηματιών, από τους New York Times με απόδοση από την «Καθημερινή», εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου