Μία ευχάριστη «έκπληξη», πρωί-πρωί Σαββατιάτικα (έχει και αυτό το εξαίσιο δροσερό αεράκι)! Δεν είναι τόσο ο τρόπος γραφής και η αμεσότητα της γλώσσας, - άλλωστε γνωστός και φθασμένος δημοσιογράφος είναι – όσο αυτά που αναφέρει και θίγει. Το άρθρο...
...του Γιώργου Παπαχρήστου στα «Νέα», εδώ είναι από τις καλύτερες στιγμές που έχει «ζήσει» δημοσιογραφικά ο Τουρισμός το τελευταίο διάστημα και μάλιστα από συντάκτη που δεν είναι του αυτού αντικειμένου.
Υπάρχουν δε σημεία και αναφορές στο άρθρο τόσο οικεία και με τόσο «κοντινή» φρασεολογία και διατύπωση – π.χ. τα σχόλια του για το ότι άρχισαν κάποια «όργανα» να προσπαθούν να «καπελώσουν» τις εξελίξεις ή η κριτική του για το ποιες περίοδοι θα πρέπει να είναι συγκρίσιμες- που μας έκαναν να παρασυρθούμε, προς στιγμήν, στην πλάνη ότι ο γνωστός αρθρογράφος είναι πιστός αναγνώστης του Tourism Lobby!
Δύο ενστάσεις, ωστόσο, στα γραφόμενα του...
Πρώτον, δεν ήταν η «συνεργάτις του πρωθυπουργού» - προφανώς εννοεί την Αίγλη Μπαλαμάτση - το πρόβλημα, ούτε μπορεί να αποτελέσει το πρόσωπο αυτό και τον τελικό αποδέκτη των όποιων ευθυνών.
Τη συγκεκριμένη καμπάνια – προφανώς, πάλι, εννοεί το You in Greece - το concept της και όλα τα συμπαρομαρτούντα, τα υιοθέτησε, ασπάστηκε και υποστήριξε πλήρως o Π. Γερουλάνος.
Αυτό, βεβαίως, δεν αλλάζει τη βαθύτερη υφή του σκεπτικού του άρθρου ως προς τον παράγοντα «Μέγαρο Μάξιμου», καθώς και ο κ. Γερουλάνος, και στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού ΓΑΠ είναι και άνθρωπος εμπιστοσύνης του θεωρείται...
Δεύτερον, δεν είναι καθόλου άμοιρος ευθυνών για τον Τουρισμό, ο πρωθυπουργός ΓΑΠ.
Το άρθρο βρίθει, βεβαίως, πολιτικών μηνυμάτων και ιδιατέρως "κοφτερών" αιχμών, αλλά αυτά τα αφήνουμε στην ερμηνευτική σας διάθεση...
Share |

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου