Για όσους δεν το πρόσεξαν ή δεν το έμαθαν, είχαμε αλλαγές στην επωνυμία και στο λογότυπο της Hilton αυτές τις μέρες. Κατ’ αρχάς, άλλαξε η επωνυμία της…
…Hilton Hotels, της «ναυαρχίδας» του Ομίλου Hilton Worldwide, σε Hilton Hotels & Resorts. Η αλλαγή αφορά κυρίως στην προσθήκη του Hotels & Resorts, με βασικό στόχο να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στο… «Resorts», δηλαδή στα θέρετρα της εταιρίας.
Η Hilton Hotels & Resorts, ως γνωστόν, ελέγχει περισσότερες από 70 θέρετρα διεθνώς με δυναμικότητα άνω των 32.600 δωματίων ενώ υπό ανάπτυξη, αυτήν τη στιγμή, βρίσκονται άλλα έντεκα.
Το logo της εταιρίας άλλαξε και αυτό ύστερα από 12 χρόνια αν και οι μετατροπές δεν γίνονται αμέσως αντιληπτές. Αφορούν κυρίως στο χρώμα, που τώρα είναι πιο σκούρο μπλε και στο «σήμα» με το "H" το οποίο είναι μικρότερο (στη φωτό, δίπλα, το παλιό logo). Κρίθηκε ότι έπρεπε να μικρύνει δε, διότι οι ειδικοί θεωρούσαν ότι, τρόπον τινά, υπερίσχυε της επωνυμίας...
Όπως ανέφεραν στελέχη της εταιρίας, τα 540 λειτουργούντα Hilton δεν είναι υποχρεωτικό να υιοθετήσουν το νέο logo, το οποίο θα χρησιμοποιείται, όμως, σε όλα τα νέα ξενοδοχεία της φημισμένης αλυσίδας.Και όσο και αν σας κάνει εντύπωση, οι δύο αυτές αλλαγές ήταν το αποτέλεσμα μίας από τις μεγαλύτερες έρευνες πελατών και διαδικασίες επιλογής δημιουργικού υλικού, του logo δηλαδή, που έχουν γίνει ποτέ!
Share |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου