Οργανωτικές αλλαγές, δέσμη παρεμβάσεων για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας καθώς και ένα πενταετές πρόγραμμα προβολής ύψους 150 εκατ. ευρώ, αφορούν οι σημαντικότερες αποφάσεις που ελήφθησαν κατά την πρώτη συνεδρίαση της διυπουργικής επιτροπής για τον Τουρισμό, στο Μέγαρο Μαξίμου.
Στο 2003 βρισκόμαστε και όπως θυμάται ο george, η τρίωρη συνεδρίαση της επιτροπής, υπό τον πρωθυπουργό Κ. Σημίτη, δεν έκρυβε ιδιαίτερες εκπλήξεις για τον τουριστικό κόσμο, καθώς τα περισσότερα από τα ζητήματα της ατζέντας αλλά και οι παρεμβάσεις που αποφασίστηκαν, ήταν θέματα γνωστά και ήδη, δημοσιοποιημένα στις γενικές γραμμές τους.
Περισσότερο ενδιαφέρον προκάλεσε τότε η ανακοίνωση του υπουργού Ανάπτυξης Α. Τσοχατζόπουλου, για πενταετές πρόγραμμα διαφήμισης και προβολής του Τουρισμού, συνολικού ύψους 150 εκατ. ευρώ, με κατανομή 45 εκατ. ευρώ για το 2004 και... 20 εκατ. ευρώ ανά έτος, για την υπόλοιπη περίοδο.
Είκοσι εκατομμύρια τον χρόνο διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού! Όσα δίνουν, δηλαδή, πολλοί από τους ανταγωνιστές μας σε δύο-τρεις μόνον από τις αγορές που τους ενδιαφέρουν...
Περιττό να αναφέρουμε ότι η συγκεκριμένη Επιτροπή δεν συνεδρίασε ξανά ποτέ
Share |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου