Και όμως ξέραμε τι γράφαμε, εδώ: σε έναν ιδιότυπο «αγώνα δρόμου, με στόχο τη δημιουργία βάσης (hub) στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, βρίσκονται αυτή τη στιγμή δύο αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους…
…η Ryanair και η wizzair!
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, οι δύο εταιρίες έφθασαν να διαγκωνίζονται – κάτι μεταξύ του «Γολιάθ» και του «Δαβίδ», δηλαδή – για το ποια θα κλείσει συμφωνία για την εγκαθίδρυση βάσης της στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο των στρατηγικών τους σχεδίων για την ευρύτερη περιοχή της Νοτιο-ανατολικής Ευρώπης και λόγω κόστους φυσικά.Οι συζητήσεις που έχουν ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό, κλιμακώνονται καθώς η μία ενδιαφερόμενη πλευρά πληροφορήθηκε το ενδιαφέρον και το προχωρημένο στάδιο συζητήσεων της άλλης!
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αυτές τις μέρες βρίσκεται στην Ελλάδα ανώτατο στέλεχος της Ryanair, η υπεύθυνη ανάπτυξης, η οποία έχει σειρά επαφών με κυβερνητικά στελέχη αλλά και τουριστικούς παράγοντες ενώ την επόμενη εβδομάδα αναμένονται και στελέχη της wizz air.
Καθοριστική παράμετρος για το που θα κριθεί τελικά η όλη υπόθεση, δηλαδή το αν θα γίνει βάση μίας εκ των δύο εταιριών η Θεσσαλονίκη και ποια θα είναι αυτή, είναι το κόστος και οι εξυπηρετήσεις που ζητούνται.Και ως προς το κόστος και τις απαιτήσεις, όπως μας αναφέρουν πρόσωπα που γνωρίζουν, η Ryanair προς το παρόν, μειονεκτεί.
Τα οφέλη του να γίνει η Θεσσαλονίκη βάση μίας αεροπορικής εταιρίας χαμηλού κόστους, είναι προφανή και ευνόητα. Μόνο από την παραμονή των αεροσκαφών στο αεροδρόμιο, τις μετακινήσεις των πληρωμάτων, την τεχνική υποστήριξη κ.λπ., δημιουργούνται νέες συνθήκες για την περιοχή και την πόλη.
Υπάρχει, όμως και μία άλλη παράμετρος, εξαιρετικά σημαντική, που μπορεί να προκαλέσει άλλου είδους «αναταράξεις» στην ελληνική αγορά.
Και αυτή δεν είναι άλλη, από το να μπει στον πειρασμό η εν λόγω εταιρία, αν κρίνει ότι τη συμφέρει, να ξεκινήσει και κάποιες πτήσεις εσωτερικού, με τις γνωστές… διψήφιες τιμές…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου