Το θέμα των ημερών, ως προς την επικοινωνία και τη διαφήμιση των προορισμών της Β. Αφρικής που βίωσαν τις βίαιες πολιτικές και κοινωνικές αναταραχές, ήταν η Τυνησία. Η οποία…
…ξεκίνησε μάλλον με «θόρυβο» την επάνοδό της στις αγορές ενδιαφέροντος με μία αμφιλεγόμενη διαφημιστική εκστρατεία.
Υλοποιείται μέσω αφισών όπου, σε ορισμένες απεικονίζεται μία γυναίκα η οποία απολαμβάνει μασάζ, με τα λόγια: «Λένε πως στην Τυνησία μερικοί άνθρωποι απολαμβάνουν θεραπεία από βαριά χέρια», ενώ σε άλλες, ένας άντρας χαλαρώνει σε μία ξαπλώστρα υπό το slogan «Λένε ότι η Τυνησία είναι ένα πραγματικά hot spot» ή η φωτογραφία ενός αρχαίου ναού υπό το slogan «Λένε ότι η Τυνησία είναι ένα πεδίο ερειπίων.
Σύμφωνα με στελέχη του Τυνησιακού Οργανισμού Τουρισμού σε διεθνή μέσα, η επιλογή να είναι η εκστρατεία στα μηνύματά της «επιθετική» και «χιουμοριστική» ως προς όλα αυτά που συνέβησαν τον Ιανουάριο, ίσως όμως και «σοκαριστική» για ορισμένους, ήταν απολύτως συνειδητή και δημιουργήθηκε από Τυνήσιους και όχι κάποια ξένη εταιρία.
Με στόχο, ακριβώς, να τραβήξει την προσοχή του κόσμου και να υπενθυμίσει ότι τα πράγματα άλλαξαν στη χώρα, προς το καλύτερο.
Μετά το «σοκ», όμως, έρχεται η συνέχεια.
Από τις 27 Ιουνίου ξεκινάει το δεύτερο σκέλος της διαφήμισης της Τυνησίας που θα είναι εστιασμένη στα γνωστά «δυνατά» της σημεία, δηλαδή παραλίες, υπηρεσίες wellness και spa καθώς και το… γκολφ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου