Τιμή δωματίου ακόμα και κάτω από τα 10 ευρώ; Φυσικά, απαντούν παράγοντες της αγοράς και τουριστικοί επιχειρηματίες. Με μια προϋπόθεση: καλή έρευνα, στο διαδίκτυο της αγοράς σε ξενοδοχεία και καταλύματα, έγκαιρα και...
...μέσω αξιόπιστων σημείων διανομής.
Πολύ ενδιαφέρον το διπλό ρεπορτάζ στην «Καθημερινή», καταγράφει την ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση του internet τόσο ως προς την πλευρά της προσφοράς όσο και ως προς την πλευρά της ζήτησης.
Δεν είναι μόνον ότι οι Έλληνες εξοικειώνονται ολοένα και περισσότερο με τις δυνατότητες και τις εφαρμογές που προσφέρει το διαδίκτυο, μαθαίνουν να ψάχνουν πιο αποτελεσματικά και να εντοπίζουν περισσότερες ευκαιρίες.
Είναι και ότι ολοένα και περισσότεροι Έλληνες επιχειρηματίες και ελληνικές επιχειρήσεις του τουρισμού -και όχι μόνον καταλυμάτων- συνειδητοποιούν και αποτιμούν τα οφέλη του διαδικτύου για την αποτελεσματικότερη προώθηση των πωλήσεών τους.
Και μεταξύ άλλων, αντιλαμβάνονται και αυτοί ότι η αγοραστική «κουλτούρα» των Ελλήνων πελατών αλλάζει γρήγορα και οι απαιτήσεις τους αυξάνουν. Είτε ψάχνουν δωμάτιο, είτε θέλουν να κάνουν κράτηση για... γαιδουράκι στη Σαντορίνη!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου