Διευθυντής TUI: "Μία καταστροφή" το αεροδρόμιο της Κω!
Σκηνές απείρου κάλλους εκτυλίχθηκαν τα δύο αυτά εικοσιτετράωρα σε πολλά ξενοδοχεία, ιδίως στους νησιωτικούς προορισμούς, καθώς λόγω της απεργίας των ελεγκτών αλλά και την ακινητοποίηση των πλοίων, έπρεπε...
...να εξυπηρετηθούν ταυτόχρονα οι τουρίστες που επρόκειτο να αναχωρήσουν αλλά δεν ήξεραν πότε και οι τουρίστες που επρόκειτο να αφιχθούν, πάλι χωρίς να είναι γνωστή η ακριβής ώρα και μέρα!
Και όλα αυτά με τους tour operators και τους εκπροσώπους τους να πιέζουν και να προσπαθούν για τη καλύτερη δυνατή μεταχείριση των πελατών τους, βέβαια, ζητώντας μεταξύ άλλων, δωρεάν γεύματα και αναψυκτικά, παράταση στο check out αλλά και παράδοση νωρίτερα δωματίων σε όσους έρχονταν με άλλες πτήσεις, οι περισσότεροι νωρίτερα από το καθορισμένο.
Είναι χαρακτηριστική η επιστολή του Διευθυντή του TUI Κεντρικής Ευρώπης, υπεύθυνου για τους προορισμούς της Ανατολικής Μεσογείου Oliver Grosse Kleimann, σε περισσότερα από 30 ξενοδοχεία της Κω, στην οποία θέτει ακριβώς αυτά τα θέματα και ζητεί από τα ξενοδοχεία να μεριμνήσουν για τους πελάτες του tour operator.
Κυρίως, όπως υπογράμμισε, να μείνουν όσο γίνεται περισσότερο στα ξενοδοχεία, για να μην επιβαρυνθεί η κατάσταση του αεροδρομίου, το οποίο όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, “ακόμα και σε φυσιολογικές συνθήκες πτήσεων είναι μία καταστροφή”!
Ιστορικές στιγμές!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου