Τελικά ο τίτλος που βάλαμε στην ανάρτηση για το Ράλλυ Ακρόπολις, αποδεικνύεται πολύ εύστοχος. Το καταλάβαμε μόλις μάθαμε, χθες, την εταιρία που σύμφωνα με τον Π. Γερουλάνο, υπέγραψε τη σύμβαση με το ελληνικό Δημόσιο για τις κρουαζιέρες…
… και ζητήσαμε και κάποια πρόσθετα στοιχεία από την Αμερική, όπου εδρεύει.
Η εταιρία, η Travel Dynamics, ανήκει στην οικογένεια ομογενών G. Papagapitos και ειδικεύεται στις κρουαζιέρες πολυτελείας, με τρία σκάφη που πραγματοποιούν κρουαζιέρες σε Μεσόγειο, Καραϊβική και Ανταρκτική. Εχει δε αρκετά καλό όνομα στην Αμερικανική αγορά.
Ως εδώ, μία χαρά και ένα μεγάλο «εύγε!» που έσπευσαν οι άνθρωποι να βοηθήσουν την πατρίδα, προορισμούς της οποίας, ούτως ή άλλως, περιελάμβαναν στις κρουαζιέρες τους.
Το να διαφημίζει, όμως, ο Π. Γερουλάνος, μιλώντας από Λουτράκι ως περίπου… εξαιρετική επιτυχία και ως επιβράβευση της πολιτικής για την άρση του καμποτάζ την υπογραφή συμφωνίας για ένα πλοίο μέγιστης χωρητικότητας 114 επιβατών (!) ε, δύο τινά συμβαίνουν: ή μας εμπαίζει ή δεν καταλαβαίνει τι γίνεται με την αγορά κρουαζιέρας…
Και αν μη τι άλλο, αφήνει περιθώρια να ευτελιστεί και αυτή η, κατά τα φαινόμενα, υποκινούμενη και από άλλα, πιο "ευγενή" κίνητρα, όχι αυστηρά επιχειρηματικά, της εταιρίας...
… και ζητήσαμε και κάποια πρόσθετα στοιχεία από την Αμερική, όπου εδρεύει.
Η εταιρία, η Travel Dynamics, ανήκει στην οικογένεια ομογενών G. Papagapitos και ειδικεύεται στις κρουαζιέρες πολυτελείας, με τρία σκάφη που πραγματοποιούν κρουαζιέρες σε Μεσόγειο, Καραϊβική και Ανταρκτική. Εχει δε αρκετά καλό όνομα στην Αμερικανική αγορά.
Ως εδώ, μία χαρά και ένα μεγάλο «εύγε!» που έσπευσαν οι άνθρωποι να βοηθήσουν την πατρίδα, προορισμούς της οποίας, ούτως ή άλλως, περιελάμβαναν στις κρουαζιέρες τους.
Το να διαφημίζει, όμως, ο Π. Γερουλάνος, μιλώντας από Λουτράκι ως περίπου… εξαιρετική επιτυχία και ως επιβράβευση της πολιτικής για την άρση του καμποτάζ την υπογραφή συμφωνίας για ένα πλοίο μέγιστης χωρητικότητας 114 επιβατών (!) ε, δύο τινά συμβαίνουν: ή μας εμπαίζει ή δεν καταλαβαίνει τι γίνεται με την αγορά κρουαζιέρας…
Και αν μη τι άλλο, αφήνει περιθώρια να ευτελιστεί και αυτή η, κατά τα φαινόμενα, υποκινούμενη και από άλλα, πιο "ευγενή" κίνητρα, όχι αυστηρά επιχειρηματικά, της εταιρίας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου