Ναι μεν αλλά... Σιγά μην γινόταν ακριβώς όπως θα έπρεπε η απελευθέρωση της κρουαζιέρας στη χώρα μας. Η πλήρης άρση του καμποτάζ που αναμένεται να επιτευχθεί με το τροποποιητικό νομοσχέδιο του υπουργείου Ανάπτυξης, πάλι δεν θα είναι τόσο επωφελής όσο...
...χρειάζεται και απαιτεί η αγορά, λόγω της επιβάρυνσης που θα προκύπτει ανά επιβάτη. Κόστος που θα λειτουργήσει ως άλλη τροχοπέδη, συγκρατώντας την ανταγωνιστικότητα της χώρας μας σε επίπεδα χαμηλότερα των ανταγωνιστών μας.
Μεταξύ των οποίων, η καλπάζουσα στη συγκεκριμένη αγορά, Τουρκία, που ετοιμάζει πυρετωδώς εννέα λιμένες κρουαζιέρας, τέσσερα αεροδρόμια και δέκα τουριστικές πόλεις!
Εμείς ακόμα παίζουμε με τα ψιλά γράμματα των νόμων και οι άλλοι κτίζουν "αυτοκρατορίες".
Σημαντικές και καίριες οι επισημάνσεις του Α. Στυλιανόπουλου, προέδρου της Επιτροπής Τουρισμού του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου, όπως τις κατέγραψε η “Καθημερινή”, εδώ .
Περισσότερες λεπτομέρειες για τό όλο ζήτημα και για το πως η άρση από μόνη της δεν επαρκεί για να ενισχύσει τη θέση της Ελλάδας στην αγορά κρουαζιέρας - αν δεν αρθούν σειρά άλλων αντικινήτρων και επιβαρύνσεων - καθώς και θέσεις των φορέων, μπορείτε να βρείτε και εδώ .
Περισσότερες λεπτομέρειες για τό όλο ζήτημα και για το πως η άρση από μόνη της δεν επαρκεί για να ενισχύσει τη θέση της Ελλάδας στην αγορά κρουαζιέρας - αν δεν αρθούν σειρά άλλων αντικινήτρων και επιβαρύνσεων - καθώς και θέσεις των φορέων, μπορείτε να βρείτε και εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου