![]() |
Μερίδια αγοράς των μεγάλων TOs |
Με βασικό συμπέρασμα ότι το 2012 δεν θα έχει την ίδια δυναμική για την τουριστική αγορά που είχε το τρέχον έτος και με τη διαπίστωση ότι γενικά τα μεγέθη των περισσότερων tour operators της Γερμανικής αγοράς ήταν ικανοποιητικά, μολονότι κατεγράφησαν κάποιες…

Μία πρώτη απόδοση των βασικών συμπερασμάτων και ευρημάτων της έρευνας αλλά και μία ανάλυση μετά επισημάνσεων για την ελληνική αγορά , συνέταξε η Stefanis Marketing Consulting.
Μπορείτε να τη διαβάσετε εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου