Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011

Ρωσική αγορά: Περισσότεροι τουρίστες, λιγότερα έσοδα για τους tour operators


- Ο ξέφρενος "πόλεμος" τιμών, εξόντωσε την... κερδοφορία!
- "Με 170 ευρώ αγόραζες πακέτο για Ελλάδα φέτος..."


Αριθμούς ρεκόρ στον εξερχόμενο τουρισμό της Ρωσίας κατέγραψαν το 2011 οι ρωσικοί tour operators, αλλά ταυτόχρονα και αρνητικό ρεκόρ στα κέρδη τους στους σημαντικότερους προορισμούς - μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα - καθώς ο σκληρότατος ανταγωνισμός...

...οδήγησε σε ξέφερενο “πόλεμο” τιμών!
Σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου των ρωσικών T.O.s, φέτος στο εννεάμηνο Ιανουαρίου- Σεπτεμβρίου, περισσότερα από 11,4 εκατ. Ρώσοι ταξίδεψαν για τουρισμό στο εξωτερικό, αριθμός αυξημένος κατά 16,2% σε σχέση με πέρυσι.
Τουρκία, Κίνα, Αίγυπτος, Φινλανδία, Ελλάδα και Ισπανία, συμπληρώνουν την πεντάδα των δημοφιλέστερων προορισμών, στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. 
Η Τουρκία προσέλκυσε 2,471 εκατ. Ρώσους και εμφάνισε αύξηση +14,1%, σχετικά συγκρατημένη σε σύγκριση με το προβλεπόμενο ρεύμα λόγω Αιγύπτου, κυρίως επειδή “κράτησε” τις τιμές. 
Στην Αίγυπτο, η κίνηση μειώθηκε κατά 40%, λόγω των γνωστών ζητημάτων, σύμφωνα με τους tour operators και έπεσε στις 905.623 αφίξεις. Ωστόσο παραμένει από τους δημοφιλέστερους προορισμούς των Ρώσων και ήταν πρώτη στις προτιμήσεις για τις μέρες της Πρωτοχρονιάς.
Η Ελλάδα, η οποία σύμφωνα με τους Ρώσους εμφάνισε αύξηση 58% ήταν “ο πιο ανταγωνιστικός προορισμός φέτος στη ρωσική αγορά” αλλά και από τους προορισμούς που επηρεάστηκαν περισσότερο από τον πόλεμο τιμών. Με 170 ευρώ αγόραζες πακέτο για την Ελλάδα, φέτος, είπαν χαρακτηριστικά!
Η Ισπανία κατέγραψε αύξηση 58,8% αλλά και σε αυτήν την περίπτωση, η κερδοφορία των tour operators ήταν χαμηλή, ενώ αύξηση πάνω από 51% είχε και η Γερμανία, που προσέλκυσε περίπου 528.000 Ρώσους.
Την μεγαλύτερη ποσοστιαία μεταβολή εμφάνισε με 95% η Ταιλάνδη, η οποία φαίνεται ότι κυριάρχησε μεταξύ των προορισμών που επιλέχθηκαν ως εναλλακτικοί της Αιγύπτου, ενώ σημαντικό όφελος από τις προτιμήσεις φαίνεται να είχαν και τα Αραβικά Εμιράτα.
Ειδική μνεία έγινε και στη Βουλγαρία, η οποία εμφάνισε αύξηση 28,5% με 323.350 Ρώσους, αλλά με την επισήμανση από την πλευρά των τουριστικών οργανισμών, ότι κράτησε υψηλές τιμές σε διαμονή και αεροπομεταφορές και ήδη, τη χειμερινή περίοδο καταγράφει μείωση της τάξης του 15%-20%. 
Για το μείζον θέμα της ρωσικής τουριστιής αγοράς, φέτος και πως επηρέασε το φαινόμενο αυτό και την Ελλάδα είχαμε κάνει αναφορές, εδώ . Για τα σχετικά στατιστικά, εδώ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου