Ποια είναι τελικά η σχέση του ΕΟΤ με τα πολύκροτα “κανόνια” και άρθρα 99 των διαφημιστικών εταιριών και για να είμαστε πιο ακριβείς, γνωστών στελεχών και επιχειρηματιών της διαφημιστικής αγοράς; Σχέση, υπάρχει και αφορά σε μερικά... εκατομμύρια οφειλών του Οργανισμού προς μεγάλες και μικρές...
...διαφημιστικές εταιρίες, μέρος των γνωστών και πολυσυζητημένων χρεών του Οργανισμού.
Πως έχει το ιστορικό;
Τον Ιούνιο του 2010 που έγινε μία επίσημη, ας πούμε, αναλυτική καταγραφή και ενημέρωση από την αρμόδια διεύθυνση του ΕΟΤ, υπήρχαν οφειλές προς τις μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες και τις κοινοπραξίες που είχαν σχηματίσει για τις εκστρατείες διαφήμισης και προβολής του Οργανισμού, από το 2007. Εκτός και εντός Ελλάδας.
Τα υψηλότερα ποσά οφείλονταν προς τις εταιρείες UPSET γύρω στα 8,1 εκατ. ευρώ, στην Ashley Holmes & Karamella, γύρω στα 2,3 εκατ. ευρώ και στην BOLD, γύρω στα 2,8 εκατ. ευρώ.
Ειδικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, οι οφειλές προς την εταιρεία UPSET, ανέρχονταν σε 8.092.282 ευρώ που αφορούσαν στον σχεδιασμό και την παραγωγή δημιουργικού υλικού της διαφημιστικής καμπάνιας στον εσωτερικό, καθώς και στην αγορά χώρου και χρόνου σε διαφημιστικά μέσα στην Ελλάδα για το 2009.
Να σημειώσουμε εδώ, ότι το συνολικό πρόγραμμα που ανατέθηκε στην UPSET έφθανε τα 9,8 εκατ. ευρώ αλλά έχουν καταβληθεί περίπου 926.000 ευρώ.
H οφειλή στην Κοινοπραξία εταιρειών ASHLEY HOLMES & KARAMELLA, ανερχόταν συνολικά στο ποσό των 2.344.300 Ευρώ (1.190.000 ευρώ για το 2008 και 1.154.300 ευρώ για το 2009) και αφορούσε στον σχεδιασμό και την παραγωγή του δημιουργικού υλικού τα δύο έτη.
Οφειλές υπήρχαν και προς την εταιρεία ΒΟLD OGILVY & MATHER, της τάξης των 2.862.040 ευρώ για το 2007.
Το υπόλοιπο προς εξόφληση προς την κοινοπραξία εταιρειών FCB/ΓΝΩΜΗ – Μc CANN ERICSON ποσό ανερχόταν σε 863.846 ευρώ και προς την εταιρεία ΜΕDIA HOUSE ποσό 1.816.307 ευρώ. Ηταν οφειλές της διαφημιστικής καμπάνιας του 2007.
Εξ όσων γνωρίζουμε - και θυμόμαστε και τέσσερις αποφάσεις του δ.σ. του ΕΟΤ, τον Μάρτιο και τον Απρίλιο με έγκριση πίστωσης άνω των 13,5 εκατ. ευρώ για εξόφληση εκκρεμοτήτων της διαφήμισης από το 2010 - από αυτά έχουν εξοφληθεί τα περισσότερα του 2007, ορισμένα από το 2008, κάποια του 2009.
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες μας, κυρίως για τις οφειλές προς την UPSET αλλά και άλλες που αφορούν media plan εξωτερικού, υπάρχει θέμα με πολλές από τις αναθέσεις σε συγεκριμένα μέσα. Ή τουλάχιστον, έτσι υποστηρίζει η διοίκηση του Οργανισμού.
Καλό θα ήταν, πάντως, να αρχίσουν να το ψάχνουν το όλο ζήτημα εκεί στον ΕΟΤ και να βρουν όλα στα σχετικά στοιχεία γιατί τα “κανόνια” ήταν ένα από τα θέματα των ημερών, αλλά από ό,τι μαθαίνουμε, θα είναι θέμα και... των επόμενων ημερών!
Κοινώς, θα τους χρειαστούν, γιατί, ήδη, τα ανεξόφλητα χρέη του Οργανισμού είναι μία από τις αιτίες που επικαλούνται κάποιοι από τους θιγόμενους για την ανεπιτυχή και ατυχή τους εξέλιξη...
Και εμείς θα επανέλθουμε και για αυτό αλλά και για ένα άλλο θεματάκι, ελαφρώς σχετικό...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου