Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Έρευνα ABTA: Πιέσεις στο μέσον της αγοράς, ζήτηση για πολυτελείας και all inclusive

- Προσδοκία καλών τιμών, χαμηλότερων του 2011 για Ελλάδα
- Ειδική αναφορά σε Κρήτη


Συγκρατημένα αισιόδοξες είναι οι εκτιμήσεις του ABTA, του Βρετανικού Συνδέσμου Τουριστικών Γραφείων, για το 2012, ως προς τις τάσεις και τις εξελίξεις του εξερχόμενου τουρισμού της βρετανικής τουριστικής αγοράς. Μεταξύ των βασικών συμπερασμάτων…

 …της ετήσιας έρευνας του Συνδέσμου, η μέση πελατειακή ομάδα της αγοράς –δηλαδή το ποιοτικότερο, ας πούμε, κομμάτι του μαζικού τουρισμού πακέτου - θα εξακολουθήσει να υφίσταται τις μεγαλύτερες πιέσεις λόγω των οικονομικών συνθηκών και των καταναλωτικών συμπεριφορών.
Στον αντίποδα, η αγορά τουρισμού πολυτελείας αλλά και το οικονομικότερο μέρος της αγοράς, με κυρίαρχη τη ζήτηση για all inclusive, αναμένεται να κινηθούν δυνατά και κατά τη διάρκεια του 2012.
Γενικότερα, διαπιστώνεται ότι ακριβώς λόγω της οικονομικής αβεβαιότητας και ανασφάλειας, καταγράφεται τάση προτίμησης γνωστών και δοκιμασμένων προορισμών. Υπό αυτό το πρίσμα, η Ισπανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ελλάδα, οι ΗΠΑ (Φλόριδα κυρίως) φαίνεται ότι θα πάνε καλά και ήδη κινούνται θετικά ως προς τις προκρατήσεις, σε αντίθεση με άλλους παραδοσιακούς προορισμούς όπως η Αίγυπτος και η Τυνησία, οι οποίοι υστερούν ακόμα. 
Ειδικά για την Ελλάδα, στην έρευνα υπογραμμίζεται ότι η χώρα μας οδεύει προς μία ακόμα δύσκολη και σκληρή χρονιά, αλλά πιθανολογείται ότι θα δοθεί μεγαλύτερη βαρύτητα στον Τουρισμό, προκειμένου να υποστηριχθεί η οικονομική ανάκαμψη. Εκτιμάται ότι οι τιμές για διαμονή και σίτιση «δείχνουν ότι θα είναι χαμηλότερες του 2011» και επισημαίνεται ότι θα πρέπει να υπάρχουν πολύ δελεαστικές προτάσεις πακέτων.
Για το 2012, πάντως, ο ABTA φαίνεται να προτείνει πρωτίστως Κρήτη, γενικότερα «νησιά» αλλά και τοπικές κρουαζιέρες.
Κατά τα λοιπά:
  • Προτείνονται κρατήσεις Ιανουάριο και Φεβρουάριο για να εξασφαλιστούν οι καλύτερες δυνατές τιμές, ειδικά για προορισμούς όπως η Τυνησία και τα θέρετρα της Ερυθράς Θάλασσας στην Αίγυπτο (Αυτοί και η χερσόνησος του Γιουκατάν στο Μεξικό, προμοτάρονται, ουσιαστικά, με την προσδοκία καλύτερης σχέσης τιμής προς αξία για το 2012).
  • Γενικά, δεν είδαμε να παίζει πολύ η Τουρκία.
  • Στους δυνατούς προορισμούς της νέας περιόδου, ξεχωρίζονται, η Πολωνία και Ουκρανία (φιλοξενούν και το Παγκόσμιο Κύπελλο), η Ιορδανία, το Πράσινο Ακρωτήρι και η Ισλανδία.
  • Ως προς τις τάσεις της αγοράς, εμείς ξεχωρίζουμε τις επισημάνσεις για τις αυξανόμενες προτιμήσεις σε ταξίδια εμπειριών και δραστηριοτήτων που προσφέρουν οι specialists, καθώς και το γεγονός της θεαματικής αύξησης των πελατών που έκαναν τις κρατήσεις τους μέσω τουριστικών γραφείων αντί ηλεκτρονικά (25% έναντι 17% το 2010).
Ταύτα προς το παρόν.
Την έρευνα μπορείτε να την κατεβάσετε από εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου