Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Τουριστική πολιτική: ευτυχώς που είχατε... στρατηγική!


Έτσι είναι, τελικά. Οι αριθμοί, συνήθως, δεν καταλαβαίνουν από πολιτική. Όταν παροτρύνουμε τόσο καιρό τώρα τους πολιτικούς ταγούς του τομέα μας να μην (ξ)ανοίγονται και να μην αυθαιρετούν γιατί μπορεί να εκτεθούν, νομίζουν ότι τους κάνουμε... αντιπολίτευση!  Πόσες φορές...

...τους τελευταίους μήνες δεν ακούμε και δεν διαβάζουμε “εμβριθείς” δηλώσεις περί σχεδίου και μελετημένων δράσεων που άνοιξαν νέες αγορές για τον τουρισμό, αφού οι παραδοσιακές είχαν πρόβλημα;
Ποιος έλεγε από το πρωί έως το βράδυ, όπου στεκόταν και όπου βρισκόταν περί Ισραήλ, Τουρκίας, Ρωσίας, Κίνας, Σερβίας;
Και παίρναν και δίναν τα... τριψήφια ποσοστά αύξησης και οι εκφάνσεις μεγαλοπρέπειας και θριαμβολογίας;
Και μετά ήρθαν τα... στατιστικά. Του εννεαμήνου, βέβαια, αλλά είναι σχεδόν ολοκληρωμένα μολονότι και ο Οκτώβριος ήταν πολύ καλός μήνας. 
Αλλά υποτίθεται ότι στο 2011 κορυφώθηκε η “στοχευμένη και μελετημένη” τουριστική στρατηγική. Έτσι δεν είναι;
Έχουμε και λέμε, λοιπόν: Ρωσία αύξηση 58%. Ισραήλ αύξηση 8,1% (περίπου 14.000 περισσότεροι). Κίνα μείωση 8% (από 10.800 σε... 9.970). Τουρκία “αύξηση” 0,1%. Σερβία-Μαυροβούνιο μείωση 3,1%.
Πλην της Ρωσίας, δηλαδή, στις αγορές που είχαν επιλεγεί ως παραδείγματα της εξόχου προσπαθείας της πολιτικής ηγεσίας και ως σημεία αναφοράς της άρτια σχεδιασμένη τουριστικής μας πολιτικής, κυριολεκτικά... “σκίσαμε”!
Τελικά, οι ενισχύσεις της τουριστικής κίνησης το 2011, ήρθαν από αγορές στις οποίες κανείς πολιτικός δεν είχε αναφερθεί, ούτε είχε αντιληφθεί τη δυναμική τους...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου