- Για το 1,5 εκατ. ευρώ που ζητάει για να κάνει τη Θεσσαλονίκη hub...
…του 1,5 εκατ. ευρώ που ανέφερε ότι ζητεί η εταιρία για να κάνει περιφερειακή βάση της στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, ποσό που έκανε το στόμα πολλών παρευρισκόμενων και ακροατών να μείνει ανοικτό για αρκετή ώρα.
Δεύτερον, λόγω της γενικότερής τοποθέτησής του για τη Χαλκιδική, όταν του επισημάνθηκε ότι μπορεί η Θεσσαλονίκη να κληθεί να πληρώνει τη Ryanair, οι επιβάτες της όμως, κατευθύνονται κατά 85% στη Χαλκιδική.
Εμείς, να σας θυμίσουμε ότι με την τρέχουσα συμφωνία που είχαν υπογράψει με τη Ryanair οι Θεσσαλονικείς, κατέβαλαν περί τα 270.000 και 350.000 ευρώ ετησίως…
Όσο για την ακριβή αναλογία... ευρώ και αφίξεων, υπάρχουν αντικρουόμενες πληροφορίες, έτσι όπως βγήκαν στα δημοσιεύματα.
Να θυμίσουμε επίσης ότι, τυπικά, εκκρεμεί και η ανάλογη πρόταση της wizz air...
Τελικά, η πρώτη λεπτομερής επιβεβαίωση από επίσημα χείλη για τα σχέδια της Ryanair για τη Θεσσαλονίκη – θέμα που είχαμε αποκαλύψει εμείς οι ταπεινοί από τον περασμένο Μάιο και Ιούνιο –ήρθε από τον Γιάννη Μπουτάρη και αρκετά... θορυβωδώς, μπορεί να πει κανείς. Πρώτον, λόγω του ποσού…
…του 1,5 εκατ. ευρώ που ανέφερε ότι ζητεί η εταιρία για να κάνει περιφερειακή βάση της στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, ποσό που έκανε το στόμα πολλών παρευρισκόμενων και ακροατών να μείνει ανοικτό για αρκετή ώρα.
Δεύτερον, λόγω της γενικότερής τοποθέτησής του για τη Χαλκιδική, όταν του επισημάνθηκε ότι μπορεί η Θεσσαλονίκη να κληθεί να πληρώνει τη Ryanair, οι επιβάτες της όμως, κατευθύνονται κατά 85% στη Χαλκιδική.
«Τι θα ήταν η Χαλκιδική, χωρίς τη Θεσσαλονίκη;» αναρωτήθηκε ρητορικώς. «Ένα κωλοχώρι» απεφάνθη. «Η Χαλκιδική είναι επίνειο της Θεσσαλονίκης» τόνισε και πρόσθεσε ότι «αυτό πρέπει να αλλάξει. Πρέπει να υπάρξει συνεργασία Θεσσαλονίκης - Χαλκιδικής. Πρέπει να συνεργαστούμε και να έρχονται ή να μένουν και εδώ»…
Επί της ουσίας, ο Γ. Μπουτάρης ανέφερε ότι ο Οργανισμός Τουριστικής προβολής της Θεσσαλονίκης θα απαντήσει συγκεκριμένα μετά τις 15 Μαρτίου, επισημαίνοντας ότι πρακτικά η πρόταση αυτή σημαίνει 500.000 αφίξεις στη Θεσσαλονίκη το 2012, αλλά όπως ανέφερε πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσει το τοπίο και να δούμε τι θα γίνει με το PSI.Εμείς, να σας θυμίσουμε ότι με την τρέχουσα συμφωνία που είχαν υπογράψει με τη Ryanair οι Θεσσαλονικείς, κατέβαλαν περί τα 270.000 και 350.000 ευρώ ετησίως…
Όσο για την ακριβή αναλογία... ευρώ και αφίξεων, υπάρχουν αντικρουόμενες πληροφορίες, έτσι όπως βγήκαν στα δημοσιεύματα.
Να θυμίσουμε επίσης ότι, τυπικά, εκκρεμεί και η ανάλογη πρόταση της wizz air...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου