Γενικά, πιστεύουμε ότι ο tour operator Kuoni, είναι κάπως πιο προχωρημένος ως προς τις προσεγγίσεις του στις αγορές ενδιαφέροντος και κυρίως ως προς τη χρήση και αξιοποίηση καινοτόμων τεχνολογικών εφαρμογών. Παρουσιάζει, για παράδειγμα...
...μία νέα διαφημιστική εκστρατεία σε έντυπα - εφημερίδες και περιοδικά - η οποία αξιοποιώντας την τεχνολογία αναγνώρισης εικονων και κωδικών των smartphones θα δίνει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να κατεβάζει στο τηλέφωνό του η στο tablet του μία ειδική εφαρμογή (Aurasma app) και να παρακολουθεί βίντεο για τον προορισμό που θέλει!
Σύμφωνα με στελέχη του Kouoni, αυτή είναι μία από τις πρώτες κινήσεις που ετοιμάζει ο tour operator στο πεδίο των τεχνολογιών mobile, θεωρώντας ότι πρόκειται για πεδίο όπου οι πωλήσεις ειδικά για ταξίδια έχουν πεδίον δόξης λαμπρόν τα επόμενα χρόνια.
Ολοένα περισσότερο έδαφος κερδιζουν και οι τεχνολογίες αναγνώρισης εικόνων και κωδικών των smartphones και των tablets, καθώς αρχίζουν να τις χρησιμοποιούν και τουριστικές επιχειρήσεις.
Το δίκτυο τουριστικών γραφείων της Μ. Βρετανίας, Advantage, στο πλαίσιο της καμπάνιας προφορών του “We add...” θα τοποθετεί σε μεγάλα banner στις βιτρίνες των γραφείων του κωδικούς αναγνωρίσιμους από smartphones (QR) που θα μεταφέρουν τον χρήστη στο site του Advantage “love your travel agent”, όπου θα ενημερώνεται για τις τελευταίες προσφορές!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου