Οι κινούμενοι στην τουριστική και ξενοδοχειακή αγορά μάλλον ξέρουν για την απόφαση του First Choice να περάσει στο all inclusive από την περίοδο του 2012. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν – και εμείς χθες το διαβάζαμε – είναι ότι ο θυγατρικός του TUI tour operator είχε παραγγείλει ολόκληρη…
…οικονομικό-κοινωνική έρευνα – «Holiday Spending Survey», διενεργήθηκε από την Opinion Makers στα μέσα Δεκεμβρίου με δείγμα 1106 άτομα που έκαναν διακοπές στο εξωτερικό χωρίς all inclusive, σε συνεργασία με το Centre of Economic and Business Research προκειμένου να αιτιολογήσει την στρατηγική του κίνηση!
Και να της δώσει και ένα χαρακτήρα... κοινωνικής ευθύνης, ας πούμε, αφού συνδράμει στον καλύτερο οικονομικό προγραμματισμό των διακοπών.
Σύμφωνα με την έρευνα, πάνω από το 57% των Βρετανών ξόδεψαν περισσότερα χρήματα από τα προϋπολογισμένα και αυτό σημαίνει μία υπέρβαση, ένα πρόσθετο κόστος περί τα… 403 εκατ. λίρες ή 484,5 εκατ. ευρώ!
Συμπεραίνεται δε ότι η υπερκατανάλωση στις διακοπές έχει αρνητική επίδραση στις ζωές άνω του 52% των ερωτηθέντων, όταν επιστρέφουν από διακοπές. Το 25% αναγκάζεται σε περικοπές από τακτικά έξοδα όπως τα τρόφιμα, η διασκέδαση, οι έξοδοι του Σαββατοκύριακου και άλλες δαπάνες.
Τα στελέχη της First Choice, επικαλούνται και την έρευνα του ABTA σύμφωνα με την οποία το 74% των Βρετανών σχεδιάζουν ένα ταξίδι all inclusive για το 2012. Κατά τη δική μας ταπεινή άποψη, η συγκεκριμένη έρευνα μπορεί να αιτιολογεί την κίνηση του tour operator ως προς τους μετόχους και τους πελάτες του, να αναδεικνύει τη δυναμική του all inclusive στη βρετανική αγορά, να… δείχνει το δρόμο για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, αλλά από την άλλη πλευρά, μάλλον διαβάζεται και ανάποδα.
Διότι αυτά τα πρόσθετα 403 εκατ. λίρες «φεύγουν» από τις τσέπες των Βρετανών αλλά προφανώς, αν δεν κάνουμε λάθος, καταλήγουν στις τοπικές αγορές, στους προορισμούς.
Ενδιαφέρον, πάντα, το δίλημμα από κάθε άποψη…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου