Εντάξει, το πως κινούνται οι Ισπανοί στον τουρισμό και ως προς το marketing αυτού, είναι λίγο πολύ γνωστό. Αξιοποιούν οτιδήποτε και δεν αφήνουν τίποτα να πάει χαμένο. Κυριολεκτικά δημιουργούν τουριστικό προιόν εκεί που δεν υπάρχει σε αντίθεση με εμάς, τους δικούς μας...
...πολιτικούς, που “ανακαλύπτουν” έργο εκεί που δεν υπήρξε (και εσχάτως, “πανηγυρίζουν” για αυτό κιόλας).
Έτσι, μία απλή αναφορά για να καταλάβουμε τη διαφορά: Η Μαδρίτη, όπως ξέρετε, βρίσκεται στην καρδιά τη Ισπανίας, σε απόσταση το λιγότερο 600 χιλιόμετρα από μεγάλο λίμάνι. Και όμως, από πέρυσι τον Νοέμβριο, η Πόλη αποφάσισε να διαφημιστεί ως προορισμός... κρουαζιέρας!!!
Ναι, σωστά διαβάζετε. Η Μαδρίτη, η οποία φιλοξένησε τον Νοέμβριο και το πρώτο διεθνές Madrid Cruise Forum, προβάλλεται ως “χέρσο λιμάνι” και διεκδικεί μεγάλο μερίδιο των επιβατών κρουζιέρας, τόσο πριν και μετά το ταξίδι τους όσο και μεταξύ αυτών που αποβιβάζονται για λίγες ώρες, από τα λιμάνια της Βαλένθια και της Βαρκελώνης!!!
Με τα υπερσύγχρονα τρένα που συνδέουν τις ισπανικές πόλεις και tours ειδικά σχεδιασμένα για τους συγκεκριμένους τουρίστες, ήδη, το εγχείρημα αυτό φαίνεται ότι αποδίδει και μάλιστα με μεγάλη ζήτηση κυρίως από Αμερικανούς τουρίστες!
Και εμείς εδώ, με την Αθήνα “πρώτο τραπέζι... θάλασσα”, πόσα χρόνια συζητάμε και ξανασυζητάμε για τον ρόλο αυτής της πόλης στην παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας;
Και πόσα χρόνια ακουμε τους αρμόδιους και μη να μας παραμυθιάζουν με διάφορα πομπώδη και μεγαλοπρεπή;
Hola!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου