Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Γερμανική αγορά 2012: αύξηση κρατήσεων στη χειμερινή περίοδο, μείωση για τη θερινή


Μετά τα τελευταία πολύ θετικά στοιχεία για τη Γερμανική οικονομία και ειδικά για την απασχόληση, αναθάρρησαν τρόπον τινά και οι τουριστικοί προορισμοί που ενδιαφέρονται για τη γερμανική αγορά. Μία θετική εξέλιξη της οικονομίας...

...στη Γερμανία και όσο απομακρύνεται η σκιά της ύφεσης σημαίνει για αυτούς καλύτερες συνθήκες για πραγματοποίηση ταξιδιών και κατά προέκταση και πιο ευνοϊκές συνθήκες για τη νέα τουριστική περίοδο.
Πολλοί προορισμοί αναμένουν αυξημένη κίνηση από τη γερμανική αγορά φέτος, ωστόσο, ακόμα δεν είναι ορατές  ακόμα τάσεις που να επιβεβαιώνουν απόλυτα αυτήν την προσδοκία, τουλάχιστον, όχι για τη θερινή περίοδο.
Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της έρευνας της GfK, τον Νοέμβριο οι πωλήσεις των τουριστικών γραφείων στη γερμανική αγορά εμφάνισαν μεν αύξηση γύρω στο 9,4%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2010, με τις κρατήσεις για Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο να εμφανίζουν εντυπωσιακά ποσοστά αύξησης (17%, 28%, 37% αντίστοιχα) αλλά οι κρατήσεις για τη θερινή περίοδο Μαίου- Οκτωβρίου 2012, εμφάνισαν μείωση περίπου 1%, σε σχέση με τον Νοέμβριο του 2010.
Σε 12μηνη βάση, όμως (Νοέμβριος με Νοέμβριο)  οι πωλήσεις για τη θερινή περίοδο κινήθηκαν αυξητικά κατά περίπου 7,5%.
Γενικά, πάντως, παρατηρήθηκε μία ανάσχεση του ρυθμού αύξησης των πωλήσεων και το τρέχον πρώτο δίμηνο του έτους αναμένεται να αρχίσουν να σταθεροποιούνται οι τάσεις στις κρατήσεις και να βγουν πιο ασφαλή συμπεράσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου