Τη χρήση λέξεων στον υπερθετικό βαθμό για διαφημιστικούς λόγους και ειδικά σε διαφημίσεις τουριστικών υπηρεσιών αποφάσισε να απαγορεύσει η...
...ρωσική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αντιμονοπωλίων ( FAS)!
Σύμφωνα με στελέχη της, οι έννοιες “ο υπέρτατος”, “ο μοναδικός”, “ο καλύτερος”, “ο πρώτος”, παραπλανούν τους καταναλωτές καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
Στη λίστα εξετάζεται το ενδεχόμενο να περιληφθούν λέξεις και φράσεις όπως “ο κυρίαρχος”, “ο κύριος” και “νούμερο ένα”.
Share |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου