Ενα νέο διαδικτυακό παιχνίδι, το Foursquare, που λειτουργεί ως τουριστικός οδηγός
διαμορφωμένος από
τους ίδιους τους χρήστες, κερδίζει διαρκώς έδαφος και λέγεται ότι απειλεί την κυριαρχία των Twitter και Facebook.
διαμορφωμένος από
τους ίδιους τους χρήστες, κερδίζει διαρκώς έδαφος και λέγεται ότι απειλεί την κυριαρχία των Twitter και Facebook.
Μέσω της συγκεκριμένης ιστοσελίδας κοινωνικής δικτύωσης οι χρήστες ανταλλάσσουν πληροφορίες για αξιοθέατα αλλά και καταστήματα, εστιατόρια, καφέ και περιοχές ανά τον κόσμο.
Το παιχνίδι αφορά τα πάντα, από το που υπάρχει το καλύτερο σέρβις, τα καλύτερα προϊόντα έως το που μπορεί να βρει κάποιος τις χαμηλότερες τιμές και την καλύτερη ποιότητα.
Επιπλέον διαθέτει GPS που επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν την τοποθεσία που βρίσκονται οι φίλοι τους.
Η διαδικασία του παιχνιδιού προβλέπει, επίσης, την επιβράβευση με ένα σύστημα βαθμολογίας, των χρηστών που επισκέπτονται τακτικά κάποιες τοποθεσίες, με τον τίτλο του Mayor (δήμαρχος).
Η μεγάλη δημοτικότητα του Foursquare και ο τρόπος λειτουργίας του έχει δώσει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ένα σημαντικό εργαλείο στη μελέτη στατιστικών στοιχείων για τους σταθερούς και περιστασιακούς πελάτες τους, κάτι που στο άμεσο μέλλον θα χρησιμοποιήσουν πολλές ακόμα επιχειρήσεις προκειμένου να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Ήδη, εταιρίες χρησιμοποιούν το Foursquare για μάρκετινγκ με ειδικές προσφορές και εκπτώσεις στους Mayor του παιχνιδιού.
Αρχίστε από εδώ
Share |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου