Είναι από καιρού γνωστό ότι τα περισσότερα media "μεγάλα" και "μικρά", θυμούνται τον τουρισμό μόνον όταν υπάρχει κρίση και επομένως, «βολεύει» στο...
...«δράμα» και στον αρνητικό εντυπωσιασμό και φυσικά, παραδοσιακά στην αρχή του καλοκαιριού, λόγω, επικαιρότητας και ωραίων πλάνων (ξέρετε τώρα, με καλλίγραμμες και μη υπάρξεις, μπικίνι, strings κ.λπ).
Την τρέχουσα περίοδο, κυρίαρχο θέμα είναι βεβαίως οι τιμές των ξενοδοχείων, υπό τη σκιά της κρίσης. Παραθέτουμε τρία χαρακτηριστικά παραδείγματα και ειλικρινά, αν βγάλετε άκρη, να μας γράψετε ( στείλτε μας ένα email, δηλαδή...)!
Share |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου