Σκληρός ανταγωνισμός και στρατηγικές κινήσεις χαρακτηρίζουν τα σχέδια των κορυφαίων γερμανικών αερομεταφορέων ως προς τη χωρητικότητα αεροπορικών θέσεων που δεσμεύουν για την επόμενη τουριστική περίοδο. Ειδικά για την Ελλάδα,
υπολογίζουν αύξηση της χωρητικότητας σε αεροπορικές θέσεις κατά 5%. Αύξηση που την αποδίδουν σε αναμενόμενη ανάκαμψης της ζήτησης για τη χώρα μας για την επόμενη τουριστική περίοδο.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του fvw, οι τουριστικοί οργανισμοί της Γερμανίας εμφανίζονται αισιόδοξοι, σε γενικές γραμμές, για την πορεία της αγοράς το καλοκαίρι του 2011, προχωρώντας σε αύξηση της χωρητικότητας κυρίως στις πτήσεις τσάρτερ και σε διατήρηση των χαμηλών τιμών λόγω ανταγωνισμού.
Ήδη ο TUI σχεδιάζει να αυξήσει τη χωρητικότητα κατά 6% για το επόμενο καλοκαίρι, καθώς αναμένει άνοδο της ζήτησης κατά 5% με 7%.
Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται τόσο η Rewe Touristik όσο και η Thomas Cook, ενώ η Schauinsland Reisen αναμένει σταθεροποίηση της χωρητικότητας για τη θερινή περίοδο.
Την ίδια στιγμή οι αερομεταφορείς βλέπουν τον αριθμό των πτήσεων τσάρτερ να αυξάνεται για το επόμενο καλοκαίρι αν και οι προορισμοί τουρισμού αναψυχής, ειδικότερα η Τουρκία και η Ισπανία, παραμένουν υπό ισχυρή πίεση λόγω του έντονου ανταγωνισμού.
Για παράδειγμα οι Condor και Sun Express ανταγωνίζονται σκληρά στην Αττάλεια αυξάνοντας τη χωρητικότητα. Πιο συγκεκριμένα η Sun Express σε συνεργασία με την, εδρεύουσα στην Τουρκία, Sky Airlines σχεδιάζουν να συστήσουν από το 2011 θυγατρικές εταιρίες που θα διαχειρίζονται πτήσεις από Γερμανία προς Τουρκία αλλά και προς άλλους προορισμούς.
Όσον αφορά στην Ισπανία οι Lufthansa και Germanwings πραγματοποιούν πτήσεις το Σαββατοκύριακο προς τις Βαλεαρίδες Νήσους, ενώ η δεύτερη διαθέτει 24 εβδομαδιαίες πτήσεις προς Μαγιόρκα.
Η ηγέτιδα του κλάδου Air Berlin, πάλι, σχεδιάζει να μειώσει τη χωρητικότητα προς Μαγιόρκα στον Μάιο και τον Ιούνιο και να την αυξήσει τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Αβέβαιο παραμένει το κλίμα για την Αίγυπτο, εξαιτίας του νέου αεροπορικού φόρου που επιβαρύνει με επιπλέον 25 ευρώ το κόστος για τους μακρινούς προορισμούς , σε αντίθεση με την επιβάρυνση των 8 ευρώ για τους προορισμούς στην περιοχή της Μεσογείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου